Gå til innhold

Vanntett høytaler i dusjen med styring?

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en høytaler jeg kan ha i dusjen, men finner ingen som duger.

Må kunne gå til neste sang, tilbake, osv.

Maks 500 tenker jeg.

Lydkvaliteten blir jo ikke den beste, men er bare i dusjen :)

Finner noen, men disse ser helt jalla ut fra, antagelig billig-import fra DealExtreme eller tilsvarende...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at enkelte dusj kabinetter har dette innebygd. Men selv om de var overraskende billig når jeg kikket, så var ikke ett nytt dusjkabinett innen for ditt budsjett regner jeg med.

Hvis du sjekker youtube og Linustechtips, søk shower, så har han ett alternativ så vidt jeg husker, tror det var ett dusjhode som man koblet til med bluetooth.

Lenke til kommentar

Å bytte ut dusjhjørnet med dusjkabinett i mitt 1 år gamle bad kun for å få musikk er nok uaktuelt ja :p

Dusjhoder så greit ut, men, er ikke styring(neste, forrige osv), noe jeg absolutt vil ha. Kun vanntett styring av mobilen fungerer egentlig fint det også, så kan jeg ha noe vanlig utenfor dusjen...

Hovedpoenget er at jeg vil kunne styre musikken, ikke bare trykke på play på mobilen så la den kjøre uten å kunne skippe en sang osv.

Budsjettet er forresten veldig fleksibelt, men vil ikke gi flere tusen

Lenke til kommentar

Jula har noe til 3-400kr om jeg ikke husker feil.. Så litt jalla ut, men om du har en butikk i nærheten er det jo verdt å dra å ta en titt ;) Evt prøve før kjøp.
Står som regel utstilt (ihvertfall mye av det dem har i sandvika, men nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor).

Lenke til kommentar

Jeg har en som ligner på dette, kjøpt på eBay til en hundrelapp eller to. Den er vanntett og har styrefunskjoner. Har hatt den i 2 måneder, men forventer nesten den skal dø når som helst med tanke på prisen. Overraskende hvor høyt lyden går, men ikke noe Hi-Fi kvalitet selvsagt. Men prisen tatt i betraktning synes jeg den er awesome.

Lenke til kommentar

Den der var veldig lik den jeg nevnte fra Jula ;)
Koster litt mer å kjøpe fra Norge, men litt lettere med garanti osv :)

Men ser ut til at DX selger samme høyttaler, temmelig billig denne: http://www.dx.com/p/water-resistant-silicone-bluetooth-v3-0-edr-2-channel-speaker-w-suction-cup-blue-grey-245904#.U-5U5_l_umE

Vurderer om jeg skulle kjøpt en selv :p
Har innebygget radio i dusjen, men den er så ræva at den sjelden tar inn en kanal :S

Endret av J@9
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dem fleste bluetooth høytalere kobler seg automatisk til når du slår dem på.
Kjøpte en sånn som er linket til tidligere, og den kobler seg opp.

Må manuelt starte spotify, evt sette opp noe med Tasker (om du har android).

Samme gjelder spilleren jeg har i bilen, og en Bose Soundlink som jeg låner på jobben i ny og ne.

Lenke til kommentar

Kan sterkt anbefale denne: mSound Vanntett Bluetooth høyttaler(milrab.no)

"Kjøpte" den til min kjæreste til jul(som en liten ekstra gave), jeg fikk den gratis fordi jeg har handlet litt der før, lyden er faktisk helt grei og litt til, du kan ta den med deg på stranda, i badebaseng etc, helt vanntett, du kan skifte sanger, endre volum og ta imot anrop med den.

EDIT: Finner sikkert samme høyttaler billigere fra Kina, men betale 100 kroner +- mer for garanti og rask frakt er kanskje ikke en veldig dårlig ide.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Dem fleste bluetooth høytalere kobler seg automatisk til når du slår dem på.

Kjøpte en sånn som er linket til tidligere, og den kobler seg opp.

Må manuelt starte spotify, evt sette opp noe med Tasker (om du har android).

Samme gjelder spilleren jeg har i bilen, og en Bose Soundlink som jeg låner på jobben i ny og ne.

Vet du om det er mulig å koble den til en PC med bluetooth istedenfor?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...