Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Begynner å bli litt irritert.. Har redigert en del filmer i Premiere 7.. eller var det 8? Lager for eksempel filmer importert fra mitt canon digital ixus v2 som har en ganske liten oppløsning, men når jeg skal exportere den blir den no inn i gampeæssen stor. Vossen dille endrer man oppløsning på eksporteringsvideo? Kall meg gjerne NOOB, for det er det jeg er (digger den smileyen) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Hva er det du egentlig vil? Vil du ha selve videoen på en liten del av skjermen når du eksporterer til video? Vil du eksportere til .avi fil? Forklar hva du egentlig vil, for jeg forstår ikke helt hva du spør om. Endret 26. oktober 2003 av Afseth Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 vil eksportere til en BITTELITEN .avi fil Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Da må du nok convertere til divx. Da kan du få så liten fil du vel, men kvaliteten er deretter. Sjekk www.dvdrhelp.com og www.doom9.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå