johanf Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hvordan funker det, med tanke på TRIM osv osv? Noen som har erfaring/kunnskap/lenker? Jeg har et LACIE-kabinett som det har stått en 500GB snurredisk i. Denne har jeg nå byttet ut med en 240GB SSD, siden jeg sjelden bruker mer enn 100GB om gangen på denne disken uansett. Tenker det er tryggere enn bevegelige deler. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Du vil jo eventuelt ikke få større overføringshastighet enn usb2/3 som den er koblet til, men ja den er jo mer sikker mot støt enn det en snurredisk er. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Jeg er ikke ute etter hastighet, men mere trygghet. Har generelt sett dårlig erfaring med eksterne harddisker, da de for meg kræsjer hele tiden. Vet ikke om det er filsystemet eller mekanikken som er problemet, men jeg stoler ikke så mye på de. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg regner med det er mekanikken som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå