LMH1 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ser litt på ebay å finne noen billige iptelefoni som funger med phonzo iptelefoni. Har kommet med disse: ESCENE US-102YN - Universal low cost IP Phone Avaya 9610 IP Phone P/N: 700383912 - FREE SHIP! Mitel 5220 Dual-Mode IP Speaker Display Phone 50004354 w/5422 & 5412 PKM modul Siden det er få Cisco telefoni i norge, og det virker ut som det koster fra 500 kr til opp mot 2000 kr uten videosamtale. Er vel kun 100 mbit som er vanlig på disse. Selv om det er PC tilkobling. Vet noen om disse landene har samme euro plugg som oss? http://www.power-cord.org/south-africa-sabs-israel-power-cords/jl-17-1505.html ut i fra denne virker det slik. Er dette bortkastet penger, eller vil de virke så sant det ikke er noe feil på disse? Bare så det er sagt virker de langt billigere en butikkpris så kan jo aldri vite med tyvgods. Siden en av selgerne har ikke solgt før men den linkes til amazon om man søker på navnet, sistnevnte er brukt så kanskje ikke den. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Tror jeg nesten bare må prøve, så få jeg se 200 kr er ikke allverdens. Men om det ikke virker, så er det jo bortkastet penger. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. august 2014 Forfatter Del Skrevet 28. august 2014 Det ble ESCENE US-102YN altså den første, har kun hatt den 1 dag, så kan ikke si så veldig mye, men den funger etter en del testing og prøving, gikk 2 timer å sette den opp siden jeg ikke fikk koblet meg til denne, så måtte gjøre innstillinger fra telefonen. Men for å være i prisklassen så er dette veldig bra kjøp, hadde først litt problemer å finne ut hvorfor jeg kunne bare ringe andre men kunne ikke motta samtaler, der var en innstilling som deakterte mottaker samtalen. Nå har jeg kun problemer å få den å ringe ved samtale, siden blir ikke varselet at noen ringer, samtalen starter bare uten bekreftelse. Det var med euro kabel så må si dette var bra kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå