Niklasp Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Slik utnytter du meldingsappen fullt ut.5 lure triks til Facebook Messenger Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fant ut at man kan forstørre bildet av liker tommelen ved å holde den inne. Da vokser den ganske stor 1 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Fant ut at man kan forstørre bildet av liker tommelen ved å holde den inne. Da vokser den ganske stor Godt tips! - Niklas Lenke til kommentar
allmon84 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Fant ut at man kan forstørre bildet av liker tommelen ved å holde den inne. Da vokser den ganske stor jepp, og holder du den inne for lenge, sprekker den 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ikke så mye et tips som en irritasjon; før lot de meg bruke appen til sms in tillegg, noe som samlet cast og sms i en app. For some insane reason to de det vekk, og jeg er trist. Lenke til kommentar
erlendsellie Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ikke så mye et tips som en irritasjon; før lot de meg bruke appen til sms in tillegg, noe som samlet cast og sms i en app. For some insane reason to de det vekk, og jeg er trist. Genial funksjon ja, men fant ut at det ikke var mulig å slå av leveringsrapport på meldinger. Det ble ganske dyrt etterhvert med andre ord. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Baby- og badevannsituasjon å fjerne hele greia i stedet for at de bare fikset det =p . Men men... Endret 19. august 2014 av Slai Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Ringefunksjonen har vel alle lagt merke til? Kommer borti den i hytt og pine. Gud, så irriternede. Lenke til kommentar
FarrisLime Skrevet 26. juli 2015 Del Skrevet 26. juli 2015 Hvor nøyaktig er karthenvisningen i mottatte samtaler i Messinger? Er det slik at karthenvisningen er der hvor meldigen ble sendt i fra, eller nærmeste GPS basestasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg