Oslogutten Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg lurte på noe aldeles uvanligt. Jeg er en ung mann som synest at nybakte mødre ser veldig tiltrekkende ut. Jeg tenker ikke på noe seksuelt men helst som samtalepartner eller som en god venn. Når jeg ser voksne mødre med små barn cirka rundt tretti år, så synest jeg at dem ser veldig flotte ut og kjekke ut. Jeg får nesten lyst til å gå bort til dem, men jeg har sosiale antenner så jeg gjør ikke sånt. Men jeg synest ofte at det hadde vært veldig kjekt og blitt i venn med en. Er dette en vanlig tanke? Lenke til kommentar
Oslogutten Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 "Kjekk"? Jeg mente en nybakt hyggelig mor. Jeg synest at nybakte mødre i trettiårene eller i slutten av tyveårene er hyggelige. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det er vel ikke uvanlig at man synes kvinner i den alderen ser mer moden og erfaren ut en kvinner rundt 20 år når de holder på med barn. muligens det kommer av at kvinner rundt 30 har en helt annen, i mangel av bedre ord, ro rundt seg når det gjelder babyer. På meg så virker det som at gleden over et nytt liv blir større med alderen. mulig at jeg tar feil men det virker slik. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 En god del mødre er sinnsykt sexy, derav ordet "milf"... Så mange av dem i sommer på stranda, fortauet, rundt om... Tenker bare: skjønner godt at noen har smelt dem på tjukka ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Nybakte mødre "stråler" på en måte andre damer ikke gjør. De har på en måte utført sin "funksjon" og slapper av på en annen måte enn andre som ikke har barn. Kan være denne utstrålingen du tiltrekkes av. Endret 14. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan det være fordi du egentlig ønsker å på en måte være med dem og ha det livet de ser ut til å ha? Basicly om du ønsker at du var faren til ungen og mannen hennes/deres? Lenke til kommentar
Oslogutten Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Kan det være fordi du egentlig ønsker å på en måte være med dem og ha det livet de ser ut til å ha? Basicly om du ønsker at du var faren til ungen og mannen hennes/deres? Jeg ønsker å ha henne kun som venn og ikke som samboer. Jeg liker veldig godt å snakke med dem. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Er ingenting i veien med å føle seg tiltrukket i den grad du gjør mot mødre. Ikke at jeg har noen harde fakta om dette eller forskning - men jeg kan tenke legge at den omsorgen de viser ovenfor barne(ne) sine, den tryggheten på seg selv og stoltheten de har ovenfor seg og familien deres. Et lite eksperiment hadde jo vært morsomt: gå opp til en nybakt mor neste gang å si at du syns det er flott å se en mor gå med sitt barn og den utstrålingen hun har. Jeg er sikker på at flertallet ville satt pris på det . Jeg tror jeg skal prøve selv neste gang - gitt at jeg ikke oppleves som en creepy stalker vel å merke... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Kvinner som har barn viser at de er fruktbare og fra et biologisk ståsted er visst det attraktivt. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hørtes ikke ut som om du trodde helt på det selv Tvillingsjel Gjort deg noen tanker selv TS? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nja, vet ikke helt jeg? Før hadde man færre muligheter til kunstig hjelp og måtte gjerne ha avkom til å føre slekten videre og ta seg av gården etc. Kan godt være noe i det. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ja, ligger noe i det - men om den "biologiske tiltrekningen" stammer fra 10.000-vis av år tilbake så tenker jeg at det skal mer enn 50 års forandring til å gjøre noe med det. Men syns selv at gravide damer ser veldig tiltalende og tiltrekkende ut. Ikke at jeg sikler som en ulv i brunst men det er noe flott og vakkert med det Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Milf - Wikipedia, den frie encyklopædi Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tror ikke han nødvendigvis mente milfs. Jeg føler ikke at jeg går under den heller, selv om jeg sikkert er gammel nok til å kvslifisere. Tror han mente slutten av tyveårene og starten av trettiårene Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 I call mammakomplex. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kvinner som har barn viser at de er fruktbare og fra et biologisk ståsted er visst det attraktivt. Nja ... i disse adopsjons-tider, så må de nesten gi pupp for å vise at de har vært fruktbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå