[ergo] Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei! Har sett litt på innovatek sin vannkjøling. Syns den så veldig fin ut og har hørt at de er ganske bra ytelsesmessig også. Det som er dumt er at jeg ikke finner noen nettbutikker som selger hele sortimentet dems. På Microplex har de CPU blokk og hardiskkjøler hvis jeg husker riktig men jeg er ute etter blokker for NB og GPU også. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Mvh: ergo Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror microplex har dem også under gpu /nb kjølere, fikk ikke sjekket da siden deres er nede Lenke til kommentar
clinton Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Tror de selger hele settet på microplex under demovarer,men er ikke helt sikker på om det er settet du er ute etter. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 databutikken.com har. Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Det sette på Microplex inkluderer ikke blokker for gpu og chipsett, databutikken hadde men det er jo databutikken da (og de suger), oikas hadde det samme sette som microplex, altså uten de blokkene for chipsett og gpu ergo Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 du kan kjøpe kun de delene som microplex ikke har hos databutikken.com minimerer du muligheten for trøbbel eller bråk. Jeg eri hvert fall godt fornøyd med mitt oppsett. Liker spesiellt de gode festemekanismene for slangene og at omkretsen på de ikke er så enorme som de "hageslangene" mange har. 1cm i diameter er fint. mitt oppsett om du ikke har sett http://www.aaseboe.com/Bilder/data/hele.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå