V. Haugen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 I «Snow» kan du velge selv hvor du vil kjøre.Dette lekre vinterspillet blir gratis på PS4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Jeg hater den forretningsmodellen der!F2p spill virker uferdige og rushet. Man får aldri følelsen av å spille et komplett spill. Kan de ikke heller gi oss skikkelige titler, som er 100% ferdige? Det begynner å bli lenge mellom hvert spill som ikke inneholder en eller annen form for BULLSHIT. Endret 15. august 2014 av Kjetil_90 5 Lenke til kommentar
Abc1234 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg hater den forretningsmodellen der! F2p spill virker uferdige og rushet. Man får aldri følelsen av å spille et komplett spill. Kan de ikke heller gi oss skikkelige titler, som er 100% ferdige? Det begynner å bli lenge mellom hvert spill som ikke inneholder en eller annen form for BULLSHIT. Nja, ikke alle F2P spill som føles uferdig, selv om spillet ikke ser visuelt bra ut så er det jo til syvende og sist spillbarheten som teller. Får vente til spillet faktisk lanseres før man dømmer. OT: Jeg vil heller ha et F2P spill fra et indie-selskap enn fra f.eks. EA hvor de ødelegger spill som Dragon Age. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Snow kan bare komme til PS4, så lenge de fortsetter å gjøre en god jobb med PC-versjonen. Storkoste meg med den under OL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg