Ovidia2 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 "lift me up" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Luftig og spenstig dette i flott gyllent uttrykk og bra komponert med riktig mengde "garnityr" som ikke fratar modellen fokus. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Et litt lavere kamerastandpunkt slik at du beholder halvparten av det viste på søylen og samtidig utelater åsryggen bak hadde reindyrket denne flotte studien. Skydotten øvre høyre er viktig for balansen, synes jeg. (Rull litt opp og ned, kanskje du er enig.) Veldig bra! (Og kanskje enda bedre som s/h? ) Vh. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Her må jeg si meg enig med Olav Bjarte, litt lavere kameravinkel. Ellers var perspektivet og det tekniske fult på høyde av det beste du leverer 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Mye luft å lite modell, ikke farlig å vise mere modell så vidt mine øyne ser. For all del bra slik det er også, som vanlig fra deg. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Takk skal dere ha alle sammen!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Håper a' ikke datt'a. Men modeller er vel vant til å bli beordra til både det ene og det andre. Sikkert min smak som skjærer igjennom når jeg ville ha kutta rett under den skykilen som stikker inn rett under signaturen. Det oppe gir lite og ingenting til bildet. Dessuten skaper skyene nede til høyre litt dybdefølelse hvis du kutter. For mye himmel dreper svært ofte dybdefølelsen. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. august 2014 Forfatter Del Skrevet 15. august 2014 Håper a' ikke datt'a. Men modeller er vel vant til å bli beordra til både det ene og det andre. Sikkert min smak som skjærer igjennom når jeg ville ha kutta rett under den skykilen som stikker inn rett under signaturen. Det oppe gir lite og ingenting til bildet. Dessuten skaper skyene nede til høyre litt dybdefølelse hvis du kutter. For mye himmel dreper svært ofte dybdefølelsen. Roar Takk Roar! Jo det er også en måte å beskjære på ..ser hva du mener der!! Takk for at du ville dele det med meg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg