JObbern Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 På jobben så har de kjøpt inn et Samsung nettbrett som skal brukes ut til publikum. Det er da ønskelig at når noen vil bruke brettet, så åpnes en nettside med en gang. Alt annet skal være utilgjengelig. For å forstå bedre hva som menes så skal dette nettbrettet stå i et venterom hvor det kommer mange turister. Brettet skal da stå i en monter hvor de kan bruke denne for å åpne en nett side fra Visit Norway (feks). Nettsiden skal da åpnes i fullskjermmodus og det skal ikke være mulig å åpne noe annet på den uten å da måtte skrive passord. Jeg har testet ut en app som heter Smart App Lock men her kan jeg kun passordbeskytte alle appene. Får ikke frem at jeg kan åpne Google Chrome uten passord. Noen som har tips til hvordan jeg kan løse dette? Har altså et Samsung nettbrett med android 4.4.2. Veldig takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. august 2014 Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Testet om noen av disse foreldrekontrollappene kan brukes til formålet? Edit: et raskt googlesøk ga meg en app som het SureLock. Vet ikke noe om den ellers, så du må nesten sjekke selv. Endret 14. august 2014 av teitur Lenke til kommentar
JObbern Skrevet 14. august 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2014 SureLock fungerer helt utmerket til det formålet som er tenkt her. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå