Roar Kneppen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Urban Art 483 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Enig, flotte reflekser! Ofte vanskelig å velge kategori, men tror du har valgt riktig. Tenker også litt på eierens utgifter for å få fjernet denne "kunsten" på en nesten nymalt fasade. Vh. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ja mye å se på her Roar! Enig ang. refleksene de gir mye for bildet. Jeg tenker at det kunne vært spennende å se dette i svart/hvitt også! Fint! Hilsen Tove Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ikke mye vekt i dette bildet (5 gram). Mye detaljer her. Forsøplende flott bilde. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Naturens refleksjoner i vinduene og de små tustene med ugress som vokser opp av støttemuren i sterk kontrast med "Urban Steet-Art" (som jo bare er et konstruert ord for å få oss til å godta svineriet!) med sine grelle farger og uforståelige meninger. Jeg legger merke til glansen i takrenna og så var det den skygge-diagonalen som går gjennom "BA" som strammer opp bildeflata. Uansett, hva man mener om Graffiti, så har du fått et bilde ut av motiv som ikke mange ville ha lagt merke til, Roar! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Veldig godt sett. Når det gjelder "reklamen" på veggen, så er vel det en annen type gress en det som er i vinduene. Jeg så ivertfall en sammenheng mellom det som blir reflektert og skriften på veggen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg