Ernie79 Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Skal dere ha vifte så ta en 84 mod Golf type 2 og riv ut radiatorvifta der......da snakker man ikke mm vifte lenger. Snart klart for første test!! Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hehe, rett før jeg trykket varsle mod knappen når jeg så emnet. Har du stort kabinett eller? Er ikke den vifta møkkasvær? Lenke til kommentar
Ernie79 Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Den var ikke så liten. Litt behandling med vinkelkutteren så blei den mindre. Har bare et midi tower, men etter kutten dekker passer den fin fint. Trenger noe til å styre hastigheten på den, så ikke kabinettet reiser........ Noen forslag hva jeg kan bruke til det??? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den var ikke så liten. Litt behandling med vinkelkutteren så blei den mindre. Har bare et midi tower, men etter kutten dekker passer den fin fint. Trenger noe til å styre hastigheten på den, så ikke kabinettet reiser........ Noen forslag hva jeg kan bruke til det??? :ide: lite hint er hastighetreguleringen til varmeapparatet i golfen Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 har du bikkje? Ikke lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå