Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Synes det er ubehagelig å dele seng?

Anbefalte innlegg

Altså jeg digger å sove med en jeg liker veldig godt/holder på med/er sammen med, men bruker ekstremt mye lenger tid på å sovne og når jeg våkner så er det første jeg tenker på hvordan jeg ser ut/om jeg sovnet i rare stillinger/med rare uttrykk osv. Jeg tror det vil bli et problem å sove med en over lang tid (om jeg bodde med fyren f eks).. det er jo veldig dumt. MÅ man absolutt sove sammen? Jeg kunne tenke meg å ha fri disposisjon på dobbelsenga i hvert fall en uke i måneden.

Anonymous poster hash: 79ae8...243
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på den andre du deler senga med er veldig opptatt med å se hvordan du ser ut når du sover - og om det eventuelt er noen rare uttryk/stillinger så er jeg ganske sikker på at fyren bare syns det var søtt og smilte for seg selv om han så det.

Mange par har en dobbelseng og starter veldig ofte med å legge seg inntil hverandre en stund før de begge to "bryter" kroppskontakten og legger seg til hver sin side. Ikke noe unormalt det =).

Og du kommer til å bli overrasket over hva du blir vant med av soverutiner.

Min egen erfaring: Jeg har en kroppstemp på 37.9-38 så jeg er generelt veldig varm og har vært såpass heldig at de jeg har delt seng over lengre tid med har vært frysepinner og satt stor pris på at vi har ligget inntil hverandre - de får varme fra meg og jeg får kulde fra dem.

Lenke til kommentar

Dette er noe du vender deg til. Har litt med hvem du sover med også, jeg har aldri klart å sovne i skje/inntil noen før hun jeg er samboer med nå. Før var det å ligge inntil å kose litt og legge seg på hver sin side for å sove.

Ang temperatur, så er et litt problematisk da jeg er veldig varm. Om sommeren så sover vi mye med bare dynetrekk og legge litt i mellom oss de dagene det er kjølig nok, ellers blir det litt soving hver for oss.

Jeg sovner først og står opp først, så vi får begge se hvordan motparten ser ut mens h*n sover, ingenting som har svekket vår forhold :)

Lenke til kommentar

Jeg sovner fortere og sover bedre når jeg sover med kjæresten min. Før har jeg alltid likt å ligge for meg selv i senga, men liker å ligge inntil ham.

Har aldri brydd meg om hvordan kjærestene mine har sett ut når de sover. Mange ser søte ut da, selv om man noen ganger får et mindre smart utseende.

Om man er vant til å sove sammen med noen, så er det rart de gangene man ikke gjør det. Er ikke så sikkert du vil ha den uka når alt kommer til alt.

Når det er sagt så har noen par hver sine rom/senger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...