AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Traff en fyr i går via en kompis, hang hos kompisen en god stund. Vi snakka en del sammen om en felles interesse og det virket som vi fikk tonen kjapt og hadde en god kjemi, men tenkte han var over min liga.. så kom jeg hjem og en liten stund etter hadde han funnet meg på fb og skrev til meg. Hadde en samtale gående, men føler jeg stoppet den ufrivillig ved å svare "noe det ikke var noe å svare igjen på". Håper jo han skriver mer da. Men er dette et positivt tegn ? er det en mulighet for at han er litt nysgjerrig på meg? Anonymous poster hash: 5645c...895 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Om han var uinterresert hadde han vel ikke tatt kontakt med deg? Du kan jo og prate til ham - enten det er en ting du bare kom på som du ville dele eller rett å slett spørre ham hvordan dagen hans har vært. Flyter samtalen godt videre så vet du ihvertfall at dere fant tonen sammen. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Han tok kontakt med deg, det er et godt tegn. Enig med ham over, fortsett å prat med ham og se hvordan det utvikler seg 1 Lenke til kommentar
Hemni Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Det virker jo som han er interessert Ta kontakt med han igjen og se om det blir noe mer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå