AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 En fyr sa til meg "se på deg, du kunne giftet deg rik" - hvordan tolker dere det? Er det et kompliment liksom? Anonymous poster hash: cdd6f...305 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Du er jente. Han sa det for å komplimentere utseendet ditt. Det er hva jeg tok fra det. Det kan også være måten du opptrer på. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Spørs vel på sammenhengen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Og tonefall, kroppsspråk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Vi skrev, men sammenhengen var; han snakka til meg om at jeg måtte ta det rolig med "gutta mine" (jeg er ikke noen rundpuler på noen måte, men har gjerne hatt en ny i kikkerten litt ofte). Husker ikke nøyaktig hvordan det gikk for seg, men poenget hans var liksom "slutt å bytt rundt på gutter" og så sa han den setningen der. Så vet ikke om det var et kompliment eller om han mente jeg er typen til å ta en fyr for penga hans? Han vet jo at jeg ikke går for hvem som helst og jeg har avvist mange. Anonymous poster hash: cdd6f...305 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå