Bekir Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Deep ocean Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ja, vann er et interessant element å arbeide med fotografisk. Har sjøl gjort det en del. Fint abstrakt uttrykk her som nok kan snu og vende i flere retninger selv om jeg nok tror at den mørke delen som nå er nede muligens vi gjøre bildet høyre eller venstretungt alt etter hvilken side det elementet befinner seg. Men det kan jo kuttes vek og du har fremdeles en interessant abstrakt. Roar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Takk for det Roar. Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Spennende bilde og fine fargetoner! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Spennende bilde og fine fargetoner! Hilsen Tove Thank you for beautiful comments!! Mvh Bekir. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hei Bekir. Abstrakt og interessant speiling som falt i smak hos meg. Som Roar foreslår så hadde et kutt nede ikke vært så dumt kanskje? Arvid. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Hei Bekir. Abstrakt og interessant speiling som falt i smak hos meg. Som Roar foreslår så hadde et kutt nede ikke vært så dumt kanskje? Arvid. Hei Arvid Tusen takk for hyggelig kommentar! Hilsen Bekir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg