NeEeO Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Hei, Jeg bestilte et tøystykke for 12 dager siden, for 10 dager siden fikk jeg sporingsnummer og fikk beskjed om at pakken var sendt. Men i 10 dager har det bare stått sånn: Endret 14. august 2014 av Prospect Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Da har definitivt noe galt skjedd. Denne beskjeden bruker som regel ikke å stå mer enn en dag. Ta kontakt med Posten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Meldingen betyr bare at posten forventer å få en pakke, ikke at de har den. Når man får ferdig utprintede klistrelapper kommer det opp sånn før de er sendt. Det kan altså stå sånn årevis om sender aldri bruker lappen... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Dette er typisk hvis varen er sendt som brev eller uten sporing. Edit: Og hvis den ikke har ankommet Norge enda. Endret 14. august 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Så hva gjør jeg? Må jeg vente enda lenger? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Da har definitivt noe galt skjedd. Denne beskjeden bruker som regel ikke å stå mer enn en dag. Ta kontakt med Posten. Er du sikker? Jeg har ingen peil. Men ok , skal kontakte dem imorgen:) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hvis det er fra utlandet må du kontakte de som har sendt pakken eller spore den på sidene til hvem enn som transporterer i utlandet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan være at pakken har forsvunnet. Kontakt selger, og eventuelt posten. Begge for å være sikker. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan være at pakken har forsvunnet. Kontakt selger, og eventuelt posten. Begge for å være sikker. Posten vil si at de ikke har tatt imot noe, selger vet evt. noe, mulig den ikke er sendt enda. Selger må evt. ha kvitering eller noe på at den er sendt vil jeg tro. Jeg sender og tar imot en hel del pakker på jobb, den meldingen betyr at posten ikke har tatt imot/scannet inn pakken i det hele tatt, kun at forsendelsesnummer er laget og at en pakke med det nummeret forventes inn... Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Typisk for late bedrifter som skal sende noe, men som venter litt ekstra. Siden du har ventet så lenge burde du kontakte bedriften omgående! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Tror det er selger/bedrift/butikk du må kontakte, for den meldingen der kommer vel som det står, når Posten ikke har motatt pakken enda, skjedde det samme med meg en gang. Stod sånn i 4 dager og da hadde en nettbutikk rotet bort pakka. EDIT: Skrivefeil Endret 14. august 2014 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Posten vil si at de ikke har tatt imot noe, selger vet evt. noe, mulig den ikke er sendt enda. Selger må evt. ha kvitering eller noe på at den er sendt vil jeg tro. Jeg sender og tar imot en hel del pakker på jobb, den meldingen betyr at posten ikke har tatt imot/scannet inn pakken i det hele tatt, kun at forsendelsesnummer er laget og at en pakke med det nummeret forventes inn... Mhm, men i tilfelle de ikke har scannet den av en eller annen grunn. Det kan skje, har selv jobbet på sentral, det blir noen tusen pakker på en natt. Det skjer at en blir glemt og sendt videre uten å ha blitt scannet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Mhm, men i tilfelle de ikke har scannet den av en eller annen grunn. Det kan skje, har selv jobbet på sentral, det blir noen tusen pakker på en natt. Det skjer at en blir glemt og sendt videre uten å ha blitt scannet. Joda, men her har den jo ikke blitt scannet inn når den ble levert engang. At en pakke kan hoppe over en sentral gjør jo ingenting, men da er den ihvertfall scannet inn ved levering... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Joda, men her har den jo ikke blitt scannet inn når den ble levert engang. At en pakke kan hoppe over en sentral gjør jo ingenting, men da er den ihvertfall scannet inn ved levering...Santsant, siden det er snakk om 10 dager, så hadde den blitt scannet ikke lenge etter på turen. Dessuten så scannes den også ved avreise (i tillegg til mottak). Så ja, å ringe posten får han nok ingen steder. *yesface* Endret 14. august 2014 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå