Gå til innhold

Jeg forstår ingenting av posten, hvorfor er ikke pakken registrert?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være at pakken har forsvunnet. Kontakt selger, og eventuelt posten. Begge for å være sikker.

Posten vil si at de ikke har tatt imot noe, selger vet evt. noe, mulig den ikke er sendt enda.

Selger må evt. ha kvitering eller noe på at den er sendt vil jeg tro.

Jeg sender og tar imot en hel del pakker på jobb, den meldingen betyr at posten ikke har tatt imot/scannet inn pakken i det hele tatt, kun at forsendelsesnummer er laget og at en pakke med det nummeret forventes inn...

Lenke til kommentar

Tror det er selger/bedrift/butikk du må kontakte, for den meldingen der kommer vel som det står, når Posten ikke har motatt pakken enda, skjedde det samme med meg en gang. Stod sånn i 4 dager og da hadde en nettbutikk rotet bort pakka.

EDIT: Skrivefeil

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

Posten vil si at de ikke har tatt imot noe, selger vet evt. noe, mulig den ikke er sendt enda.

Selger må evt. ha kvitering eller noe på at den er sendt vil jeg tro.

Jeg sender og tar imot en hel del pakker på jobb, den meldingen betyr at posten ikke har tatt imot/scannet inn pakken i det hele tatt, kun at forsendelsesnummer er laget og at en pakke med det nummeret forventes inn...

Mhm, men i tilfelle de ikke har scannet den av en eller annen grunn. Det kan skje, har selv jobbet på sentral, det blir noen tusen pakker på en natt. Det skjer at en blir glemt og sendt videre uten å ha blitt scannet. :yes:
Lenke til kommentar

Mhm, men i tilfelle de ikke har scannet den av en eller annen grunn. Det kan skje, har selv jobbet på sentral, det blir noen tusen pakker på en natt. Det skjer at en blir glemt og sendt videre uten å ha blitt scannet. :yes:

Joda, men her har den jo ikke blitt scannet inn når den ble levert engang. At en pakke kan hoppe over en sentral gjør jo ingenting, men da er den ihvertfall scannet inn ved levering...

Lenke til kommentar

Joda, men her har den jo ikke blitt scannet inn når den ble levert engang. At en pakke kan hoppe over en sentral gjør jo ingenting, men da er den ihvertfall scannet inn ved levering...

Santsant, siden det er snakk om 10 dager, så hadde den blitt scannet ikke lenge etter på turen. Dessuten så scannes den også ved avreise (i tillegg til mottak). Så ja, å ringe posten får han nok ingen steder.

:yes: *yesface*

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...