B.R Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nettene er verst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hmmm. Glassets posisjon ødelegger mye. Jeg tror bibelen aleine på nattbordet hadde vært et sterkere signal. Dyna formet som en trekant her er mer egnet til å skape uro i bildet. Kanskje hadde puta elene vært nok. Da ville du ha en enkel og ren komposisjon som ville fortelle en historie som det ville være opp til betrakter å tolke. Puta alene kan jo også muligens fortelle om ensomhet. Roar. Lenke til kommentar
B.R Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Hmmm. Glassets posisjon ødelegger mye. Jeg tror bibelen aleine på nattbordet hadde vært et sterkere signal. Dyna formet som en trekant her er mer egnet til å skape uro i bildet. Kanskje hadde puta elene vært nok. Da ville du ha en enkel og ren komposisjon som ville fortelle en historie som det ville være opp til betrakter å tolke. Puta alene kan jo også muligens fortelle om ensomhet. Roar. Takk for tilbakemelding. Syns det var vanskelig å få til. Blir nok å prøve å feile en stund til med et sånt type bildet hvis jeg gjør det igjen. ble ganske lei av å ikke få til noe. Men jeg skal ta med meg innspillene dine og prøve meg. Når det kommer til vinkelen bildet er tatt i. Er den bra ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hmmm. Glassets posisjon ødelegger mye. Jeg tror bibelen aleine på nattbordet hadde vært et sterkere signal. Dyna formet som en trekant her er mer egnet til å skape uro i bildet. Kanskje hadde puta elene vært nok. Da ville du ha en enkel og ren komposisjon som ville fortelle en historie som det ville være opp til betrakter å tolke. Puta alene kan jo også muligens fortelle om ensomhet. Roar. Takk for tilbakemelding. Syns det var vanskelig å få til. Blir nok å prøve å feile en stund til med et sånt type bildet hvis jeg gjør det igjen. ble ganske lei av å ikke få til noe. Men jeg skal ta med meg innspillene dine og prøve meg.Når det kommer til vinkelen bildet er tatt i. Er den bra ? Kan jo ofte være lurt å ta mange eksponeringer med forskjellige vinkler og utsnitt for å se hva som funker. Egentlig ikke mitt felt å forsøke å levere bilder med budskap slik du gjør her så derfor forholder jeg meg mest til det teknisk fotografiske. Roar Lenke til kommentar
B.R Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Hmmm. Glassets posisjon ødelegger mye. Jeg tror bibelen aleine på nattbordet hadde vært et sterkere signal. Dyna formet som en trekant her er mer egnet til å skape uro i bildet. Kanskje hadde puta elene vært nok. Da ville du ha en enkel og ren komposisjon som ville fortelle en historie som det ville være opp til betrakter å tolke. Puta alene kan jo også muligens fortelle om ensomhet. Roar. Takk for tilbakemelding. Syns det var vanskelig å få til. Blir nok å prøve å feile en stund til med et sånt type bildet hvis jeg gjør det igjen. ble ganske lei av å ikke få til noe. Men jeg skal ta med meg innspillene dine og prøve meg.Når det kommer til vinkelen bildet er tatt i. Er den bra ? Kan jo ofte være lurt å ta mange eksponeringer med forskjellige vinkler og utsnitt for å se hva som funker.Egentlig ikke mitt felt å forsøke å levere bilder med budskap slik du gjør her så derfor forholder jeg meg mest til det teknisk fotografiske. Roar Mange takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg