GreenRay Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 Utstyret ser jo veldig spennende ut - er det Focal 165KR2? Kommer nok å låte veldig bra Stemmer Har prøvespilt Focal høyttalerne, låter veeeldig bra Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Update!Forsterkerrack og subkassa er under konstruksjon!Var nesten ferdig med fortserkerracket på Onsdag, skulle til å prøvemontere da jeg fant ut at hele dritten var 2cm for smal Men nå er alle målene i orden! Venter på at limet skal stivne nå. Mangler kun å trekke alle delene i stoff, så er jeg klar montering!Planen var å bruke en overhåndsfres for å frese ut hullet til subbene, men fresen var for stor i forhold til hulletInnsiden har fått seg en dose fuging i skjøtenePyntelist til forsterkerracketSå langt kom jeg med trekking av stoff i går. Neste gang skal jeg bruke hansker, utrolig mye kliss med spraylim!@GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Da er sub og forsterere montert, alt fungerer Nå gjenstår kun montering av luke til reservehjulet (gikk tom for teppelim, må handle det først) og montering av frem- og bakhøyttalere. Her er et fryktelig dårlig bilde av hvordan det ser ut nå. Regner med jeg kommer til å bygge om alt, er ikke helt fornøyd med resultatet... I tillegg er det mulig jeg går til innkjøp av enda en 10" sub av samme type. @GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Her kommer et par bilder, i litt bedre kvalitet.Bakhøyttalerne skal IKKE se slik ut for altid... Planen er at de monteres på siden av kassa og racketSubbene er koblet sammen til 1ohm-----------Prosjektet blir ikke fullført enda, er ganske opptatt for tiden, men håper på å få fikset litt neste uke.@GreenRay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå