Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Endring av vedtekter for sameie like før overtagelse

bo1e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket nettsiden til huseiernes landsforbund for å se hva de kunne tilby. Og jeg fant en ganske god gjennomgang av de aktuelle lovene, som var forklart på en god måte. Det var ganske nyttig bare å se gjennom den oversikten med gode forklaringer på de viktigste paragrafene. Det var noen ting der som fikk meg til å stusse litt over vedtektene og måten det gikk for seg på. Men som sagt så ser jeg ikke for øyeblikket noen grunn til å gjøre noe med det. Jeg ser for meg at dette er ting som går litt på høgg og belegg i mange små sameier rundtomkring (det gjør det ikke nødvendigvis bedre når problemer plutselig dukker opp, for all del).

Jeg har fått kopi av tegningen som viser fordelingen av uteplassen ja. Uteplassen er delt i tre. Én del hører til min seksjon, én del hører til seksjon 2, og én del er felles. Fellesdelen ligger på en måte mellom de to andre delene, på den ene kortsiden av bygningen. Jeg tok i grunn tegningen for god fisk og det forklarte absolutt det jeg lurte på, men jeg bør kanskje forsikre meg om at alt er som det skal være likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...