Gå til innhold

Er det nye forumet bedre enn det gamle?

Er det nye forumet bedre enn det gamle?  

224 stemmer

1. 1. Er det nye forumet bedre enn det gamle?

• Ja!
      146
    • Nei!
      61
    • Bryr meg ikke...
      17

Anbefalte innlegg

Nei. Syns alt er for kompakt (forumdelen har vel 600 pixels til å boltre seg på), menyen på høyre side burde ha vært fjernet. Postene skal være 100% brede.

Det er bare å gå i kontrollpanel/skins og språk og velg Invision power board så har du kun teksten på hele siden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva skjer med oversikten over de siste postene på forsiden av hw.no ?

Og hvorfor oppdateres ikke bruktmarked-saken på forsiden heller?

Syns personlig man godt kan vente med oppdateringer inntil det faktisk fungerer som det skal. Er for meg viktigere at ting faktisk fungerer kontra det at noe ser fint ut, men har et lass med bøgs.

Lenke til kommentar

Synes forumet har blitt bra. Spesielt glad er jeg for at jeg fant en funksjon som skrur av Sig'en til alle posterne slik at jeg ikke ser dem lenger. Dette var genialt. Nå kan jo folk lage så lange sig'er de vil uten at jeg behøver å irritere meg over dem og deres forurensing *grin*

Det beste hadde dog vært dersom man kunne fjerne alle sig'er som gikk over 2 linjer men beholde resten.

Lenke til kommentar

Hmmm, kanskje grunnen til at dem endra til dette forumet egentlig er å tiltrekke seg flere jenter... Det virker på meg som ett fjortiss jenteforum akkurat nå, og jeg er nesten litt flau over å være her... :love:

Uanseet, hadde likt å hatt en HW.no link på IB-skinnet... Noen måte å gjøre det på, ellers er vel det det beste skinnet ja... :wow:

PS. Jeg savner fortsatt mail når man har abbonert på en tråd... Er det slutt på dette eller?

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Hmmm, kanskje grunnen til at dem endra til dette forumet egentlig er å tiltrekke seg flere jenter... Det virker på meg som ett fjortiss jenteforum akkurat nå, og jeg er nesten litt flau over å være her... :love:

Uanseet, hadde likt å hatt en HW.no link på IB-skinnet... Noen måte å gjøre det på, ellers er vel det det beste skinnet ja... :wow:

PS. Jeg savner fortsatt mail når man har abbonert på en tråd... Er det slutt på dette eller?

trykk på den lille knappen nede til venstre i tråden, da vil du finne noe som heter abboner på denne tråden (motta e-post varslel blablaba..)

*kjekk knapp* :love:

Lenke til kommentar

Ok, kan noen "ansvarlige" svare på dette: Er det virkelig meningen at vi skal ha en ekkel blanding av smilies?

Som sagt tidligere vil jeg ha alle smiliene av lik stil, og da selvsagt invision stilen... :p: Det tror jeg mange er enige i. Hva med en avstemning? Synes det blir veldig rotete å ha to stiler - spesielt hvis den gamle stilen skal fortsette å ha forskjellige farger...

Lenke til kommentar

Stemte ja.

- Kan velge hvor mange poster jeg skal ha på hver side. (Valgte max, 40)

- Kan velge bort signaturer. (Bort med de, de er bare til bry uansett)

- Kan velge bort avaterer. (Klokka til Yummy kommer jeg til å savne)

Nå ser forumet stilrent og ryddig ut :)

Lenke til kommentar

Kan poster bare redigeres en gang? kunne ikke redigere den over og sette inn dette...

Hvorfor må det stå at posten er redigert og når? Jeg prøver å skrive rett, men klarer alltid å dytte borti en knapp så det blir skrivefeil, dette ser jeg selvfølgelig som oftest etter at jeg har klikket på "Svar" knapen, så da er det bare å redigere, synes det er helt usaklig om en post er redigert eller ikke så hvorfor det må komme opp vil jeg ha en god begrunnelse på :roll:

Lenke til kommentar
Hehe, oppdaget akkurat at jeg har en "warningbar" under avataren min. Den er veldig bra. Og det er kun jeg som ser den.

Nei, du er ikke den eneste. Har den eg og, men hva den gjør der aner eg ikke.

Grunnen til denne er vel enkel og forstå vel...

hvis en post du har skrevet føles feil eller støttende så kan Mod gi deg en advarsel.

X advarsler and your Out. og du kan selv følge med hvor nærme du er fra og bli banna fra forumet.

Ps syntes også forumet skulle vært bredere men dette er vel noe som kan løses ved å sette % av oppløsningen på skjermen til hvor stort bildet skal være.

og ikke låst på 1024/768.siden genererer siden utifra oppløsning på skjermen.

kjører 1600/1200 hjemme og det blir Mye hvitt på siden.

ja jeg vet at jeg kan bytte skin men liker å ha menyene til Prisguide osv på hw.no

Du "føler" ikke at du er på Hw.no når du kjører default invisionbord theme. du er bare på "nok" et forum.

Endret av win_xp
Lenke til kommentar
Kan poster bare redigeres en gang? kunne ikke redigere den over og sette inn dette...

Hvorfor må det stå at posten er redigert og når? Jeg prøver å skrive rett, men klarer alltid å dytte borti en knapp så det blir skrivefeil, dette ser jeg selvfølgelig som oftest etter at jeg har klikket på "Svar" knapen, så da er det bare å redigere, synes det er helt usaklig om en post er redigert eller ikke så hvorfor det må komme opp vil jeg ha en god begrunnelse på :roll:

Dette har nå blitt endret på slik at dere kan endre postene deres uavhengig av tidspunkt, replys etc :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...