Gå til innhold

Er det nye forumet bedre enn det gamle?

Er det nye forumet bedre enn det gamle?  

224 stemmer

1. 1. Er det nye forumet bedre enn det gamle?

• Ja!
      146
    • Nei!
      61
    • Bryr meg ikke...
      17

Anbefalte innlegg

Før vi stemmer: Forumet er ikke helt i orden enda, så ikke la små bugs som vil bli fikset spille inn... Samme med skins/themes som enda ikke er ferdig. Det er i hovedsak funksjoner og "hovedtrekkene" i layoutet jeg tenker på.

Avstemninen er vel egentlig heller:

Liker vi InvisionBoard bedre enn phpBB?

(Benytter meg av poll funksjonen før de skrur den av... :p:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, det er da ALT for tidlig å kunne stemme over dette vel? Alle funksjonene fungerer ikke skikkelig, folk vet ikke om dem. Hovedtrekkene er ikke kommet godt nok frem enda.

Men jeg må si, at på tross av alt jeg nevnte, føler jeg nok at IB er bedre uansett :)

Lenke til kommentar

Tja, en seriøs bug som kan nevnes er jo det faktum at det mangler ca 1 million innlegg...

Andre bugs som kan nevnes: quoting og smilies i gamle innlegg funker ikke (smilies er pga feil url).

Se forresten på forumene i hardware kategorien: "Annet om hardware" har 19022 emner, men bare 34 svar...

Lenke til kommentar

Disse icon13.gificon12.gificon11.gif og disse newpost.gif sammen med disse f_hot.giff_poll.giff_norm.gif virker veldig glorete og rotete. I utgangspunktet hjelper det

langt på vei å fjerne disse: icon13.gificon12.gificon11.gif

Ellers ser det veldig bra ut.

Hehe, oppdaget akkurat at jeg har en "warningbar" under avataren min. Den er veldig bra. Og det er kun jeg som ser den.

Lenke til kommentar
Nei. Syns alt er for kompakt (forumdelen har vel 600 pixels til å boltre seg på), menyen på høyre side burde ha vært fjernet. Postene skal være 100% brede.

For en gangs skyld er jeg faktisk enig med deg, psilocybe.

Det kan jo forandres med å endre skin til Invision Power Board i Kontroll panelet.

Hele hardware.no rammeverket forsvinner dog, men god plass blir det *grin*

Lenke til kommentar
Nei. Syns alt er for kompakt (forumdelen har vel 600 pixels til å boltre seg på), menyen på høyre side burde ha vært fjernet. Postene skal være 100% brede.

Har ikke det alltid vært sånn før da?

Det var i hvertfall grunnen til at jeg byttet fra hardware skinnet, til gamer skinnet før.

Nå når det nye forumet var på plass, gjorde jeg det samme: Byttet fra standard hardware.no skinnet, til "Invision Power Board" skinnet. Det kan dere andre også gjøre hvis de menyene på siden plager dere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...