Walter_S Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Sommer (..en som var) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
-9123INGR Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dette bildet la jeg merke til umiddelbart. Knallfarger i rødt og grønt slår an og bildet gir meg en god sommerfølelse. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Hjertelig takk for dine tanker, Kirsten! Mvh, Walter Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Tror jeg holder meg til V1 for der synes jeg mursteinshuset i bakgrunnen til høyre teller mye for komposisjonen - skaper mer fylde og dybde. Riktignok har du en grønn diagonal oppe til høyre med linje direkte i krysset. Men 2 mm mer toppkutt eller kanskje bedre en kloning av den siste lille i krysset løser den saken for da blir det luft fram til hjørnet. I V2 kan jeg jo påpeke en stamme som tar seg en buet trip innom høyre bildekant og for sikkerhets skyld durer rett ut oppe i krysset. I venstre hjørnet kommer en trebeta ut fra hjørnet og selv om den først litt lenger inn peker diagonalt fra øvre ramme synes jeg ikke det holder da du også har en smal stamme som riktignok skjuler seg bak nevnte akkurat i krysset. Men likevel får man følelsen av at dens forlengede linje durer rett ut i krysset. Som den perfeksjonist du er tror jeg det her handler om det vi alle opplever - se seg blind på egne bilder - eller at jeg er så altfor forbanna pirkete på andres bilder. Men det er jo tross alt kritikksider vi laster opp på og da tåler vi vel påpekninger så lenge det ikke kommer i mobbetone som jeg opplevde på en side i 6 år før jeg ble kasta ut fordi jeg sa min forbannede mening. Roar Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Liker godt de herlige fargene i dette bildet. Gjentagelsen av husene gir fin dybde og fint at det ene er litt lysere... Hilsen Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hei Walter. Godt komponert med en smak av sommer. Arvid. Lenke til kommentar
Walter_S Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Takk til Roar, TCL og nutini, for kommentar! :o) @ Roar: Det var da flott at du har sett så mye som du kunne trekke frem. Du har så rett, så rett, men jeg ser ikke så nøye på slikt lenger. har senka skuldrene litt med å pirke og har vel blitt litt "mett" kanskje...? Men, jeg setter pris på dine tanker om bildene mine, fordi jeg stadig oppdager ting jeg ikke var klar over. Og så blir man på en måte også bundet av at formatet bør beholdes så nær standard-formatene som mulig. Jeg tar meg selvfølgelig ikke nær av at du finner dine små "oppheng" det er bare moro! :o) Mvh, Walter Lenke til kommentar
alfa. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Likte faktisk begge,to forskjellige bilder med samme hovedmotiv, vanskeligt å velge,tar begge jeg,frodig og roligt med et nydeligt lys her og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg