Student5959 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hei! Har hørt at I-phone6 snart blir presentert (2måneder til) etter litt "googling" har jeg ikke funnet mye håndfast informasjon. Noen som vet når den kommer ut/ hvordan den kommer til å se ut, eller er alt bare rykter? På forhond Tusen takk! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Og det heter iPhone 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Aldri iPhone igjen, neste gang blir det Samsung.... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er ingenting som er helt sikkert angående iPhone 6, men trolig vil Apple lansere telefonen på et mediearrangement 9. september. Du kan sette opp en prisvarsling til din mail slik at du får beskjed så fort telefonen er ute for salg her. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Sjekk itavisen, de har daglig 10 artikler av hvordan Trond Bie drømmer og fantaserer om at iPhone 6 blir... 9 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Sjekk itavisen, de har daglig 10 artikler av hvordan Trond Bie drømmer og fantaserer om at iPhone 6 blir... Appleavisen* 1 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg hyller IKKE Trond Bie,men jeg leste en gang at en bra iphone overskrift genererte mye mer klikk enn noe annet. Å face it eierne av itavisen er nok meget glad hvis han fikser klikk og reklameinntekter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fiks trådtittelen så kan denne tråden være iPhone 6 diskusjonen på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Hvis du ikke har fått med deg ryktene om iPhone 6, må du ha sovet siden april. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ikke lenge igjen nå til 9. september da! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Dette er en tråd for diskusjon rundt iPhone 6-rykter, ikke en tråd for generell klaging over Apple og iPhone-produktene. Slike tråder eksisterer allerede, evt. får man opprette en ny tråd hvis man har et spesielt ønske om å diskutere dette. Lenke til kommentar
L_T Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Dere som er vel bevandret i mobilverdenen, hva tror man at prisen på iPhone 6 kommer til å ligge på? Ja vet at ingen vet noe om iPhone 6 enda, men de som er apple-fans har helt sikkert en formening om hva man kan forvente av prisnivå...? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Dere som er vel bevandret i mobilverdenen, hva tror man at prisen på iPhone 6 kommer til å ligge på? Ja vet at ingen vet noe om iPhone 6 enda, men de som er apple-fans har helt sikkert en formening om hva man kan forvente av prisnivå...? Hvis det kommer to modeller tipper jeg prisen på den minste modellen (minst skjerm) blir liggende på rundt det samme som iPhone 5S gjør i dag, mens den største modellen blir litt dyrere. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Hvordan var det med lanseringen av 5S og salgsdato? Skal til USA i månedsskiftet september/oktober, og har et lite håp om å plukke opp en iPhone 6 da. Har ikke sett rykter om salgsdato selv, men kanskje noen av dere har? Lenke til kommentar
Klam3r Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Endelig har størrelsen blitt fornuftig for meg personlig og for første gang vurderer jeg en iPhone. Det jeg dog ikke vil gi opp er en vanntett mobil. Hvordan er ryktene i forhold til det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Endelig har størrelsen blitt fornuftig for meg personlig og for første gang vurderer jeg en iPhone. Det jeg dog ikke vil gi opp er en vanntett mobil. Hvordan er ryktene i forhold til det? Jeg har ikke lest noe som helst om at neste generasjon iPhone skal bli vanntett. Det har blitt snakket mye om hardere glass som tåler mer, men at hele telefonen blir vanntett kommer nok ikke til å skje. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Vanntetthet kommer som en unik og patentert nyhet i iPhone 6S i 2015 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Kanskje vi kan håpe at Apple implementerer det i iOS! http://www.huffingtonpost.com/2013/09/24/ios-7-waterproof_n_3981661.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå