Gå til innhold

iPhone 6 - ryktetråd fram til lansering i september

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingenting som er helt sikkert angående iPhone 6, men trolig vil Apple lansere telefonen på et mediearrangement 9. september.

Du kan sette opp en prisvarsling til din mail slik at du får beskjed så fort telefonen er ute for salg her.

Lenke til kommentar

Dette er en tråd for diskusjon rundt iPhone 6-rykter, ikke en tråd for generell klaging over Apple og iPhone-produktene. Slike tråder eksisterer allerede, evt. får man opprette en ny tråd hvis man har et spesielt ønske om å diskutere dette.

:)

Lenke til kommentar

Dere som er vel bevandret i mobilverdenen, hva tror man at prisen på iPhone 6 kommer til å ligge på? Ja vet at ingen vet noe om iPhone 6 enda, men de som er apple-fans har helt sikkert en formening om hva man kan forvente av prisnivå...? :)

Lenke til kommentar

Dere som er vel bevandret i mobilverdenen, hva tror man at prisen på iPhone 6 kommer til å ligge på? Ja vet at ingen vet noe om iPhone 6 enda, men de som er apple-fans har helt sikkert en formening om hva man kan forvente av prisnivå...? :)

Hvis det kommer to modeller tipper jeg prisen på den minste modellen (minst skjerm) blir liggende på rundt det samme som iPhone 5S gjør i dag, mens den største modellen blir litt dyrere.

Lenke til kommentar

Endelig har størrelsen blitt fornuftig for meg personlig og for første gang vurderer jeg en iPhone. Det jeg dog ikke vil gi opp er en vanntett mobil. Hvordan er ryktene i forhold til det?

Jeg har ikke lest noe som helst om at neste generasjon iPhone skal bli vanntett. Det har blitt snakket mye om hardere glass som tåler mer, men at hele telefonen blir vanntett kommer nok ikke til å skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...