RBW Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 God ventilasjon er langt viktigere enn mange tror.GUIDE: Hjemmekinoskolen – del 4 (Ekstra) Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det med tung luft kan jeg skrive under på! Det tar ikke mer enn 1 time for 2-3 personer å ødelegge luften på stua mi, nå har jo jeg også ganske dårlig ventilasjon da (verandadør og ventil), men bare det å være alene blir varmt nok pga alt maskineriet, så ventilasjon er noe jeg skal investere i når jeg skal bygge hjemmekino (dog så blir det mange år til.....). Har planer om å sette alt av pc'er, recivere, konsoller o.l i ett eget kjølig rom (med støvfilter) og bruke Logitech Harmony eller noe slikt, eventuelt bygge min egen fjernkontroll som Hardware.no laget en kjempebra guide for! 3 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Den der saken med varmegjennvinning er noe jeg kommer til å se videre på.. Jeg har et hus som skal pusses litt opp, men så ikke skal legges for mye penger i. Så spørsmålet er hvor jeg får kjøpt de, og hva det vil koste kontra villavent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå