AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Sliter med høy og plagsom hikking. Det har vart i flere måneder så det er jo rett og slett flaut. Det har kanskje vart i 4-5 mnd. Drikker vann, men det hjelper ikke. Anonymous poster hash: ff08e...e07 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Forsøk "the backwards sip", helst med armene og glasset bak bena: The Backwards Sip. Tilt your neck to your chest and drink upside-down from the wrong side of a glass of water. Wet bangs, stinging eyes, and a drippy forehead means you did it right. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Kan jo prøve hehe Anonymous poster hash: ff08e...e07 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) De fleste hikkekurer er oppfunnet for å være morsomme å se på. Men det som alltid funker for meg er å holde pusten. Så lenge jeg overhodet klarer. Helt til overlevelsesinstinktet tar over og selv om jeg hikker. Endret 13. august 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Hikking er et tegn på at noe irriterer, om hikkingen har vart såpass lenge så ville jeg kanskje ta en tur til lege om den ikke gir seg. Den dukker vel ikke opp i sammenheng med noe spesifikt ? etter mat ? røyking ? Anonymous poster hash: fdb16...4a4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Godt sagt hehe men sikkert veldig morsomt for andre. Skal prøve å holde pusten, men kommer sikkert til å svime av. Nei, det kommer ikke etter mat/drikke eller noe sånt, men hikker uansett, så det er veldig plagsomt når det har vart over så laaang tid. Høres lurt ut å kontakte lege, men lurer bare på hva det kan være. Anonymous poster hash: ff08e...e07 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er jo derfor du må kontakte lege, er neppe noen her inne som har doktor grad i hikking. Gi meg styrke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Kjenner ei jente som har kronisk hikke. Men hun har hatt det siden hun var lite barn. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Har lest og hørt et sted at kronisk hikke faktisk kan være symptom på alt fra mindre alvorlige til alvorlige underliggende tilstander. Hadde det vært meg, som egentlig aldri går til legen, hadde jeg definitivt tatt kontakt for å få dette avklart, om ikke annet for egen ro. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. august 2014 Forfatter Del Skrevet 14. august 2014 Høres ikke bra ut når hun har hatt det så lenge. Har de funnet årsaken til kronisk hikke? Hjelp høres ikke helt bra ut, men håper bare det ikke er noe spesielt, ikke alvorlig i hvert fall. Er heller ikke glad i å gå til lege føler det blir litt masete. Hadde håpet at det var noen med doktor grad i hikking her inne Anonymous poster hash: ff08e...e07 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Husker jeg så en episode av et amerikansk TV program som tok deg med gjennom et nattskift på et sykehus. Der var det en kar som hadde hikket uten stopp i 4 dager, og han ble tatt veldig alvorlig og fikk en seriøs behandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå