Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 som vet at jeg liker BDSM, og det har jeg alltid gjort. Gjennom årenes løp har jeg prøvd å fornekte det, og slutte å fantasere om det, men har omsider måtte innse at det er noe jeg liker og at det er en del av meg. Jeg lurer på hvordan jeg kan komme i kontakt med likesinnede uten å måtte benytte meg av sider som SMIL og Gaysir. I tillegg så øsnker jeg å høre hvordan hverdagen til dominante og underdandige er, og hva den består av.

Anonymous poster hash: adf61...72d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ei jente på 18 som vet at jeg liker BDSM, og det har jeg alltid gjort. Gjennom årenes løp har jeg prøvd å fornekte det, og slutte å fantasere om det, men har omsider måtte innse at det er noe jeg liker og at det er en del av meg. Jeg lurer på hvordan jeg kan komme i kontakt med likesinnede uten å måtte benytte meg av sider som SMIL og Gaysir. I tillegg så øsnker jeg å høre hvordan hverdagen til dominante og underdandige er, og hva den består av.

Anonymous poster hash: adf61...72d

Jeg tror nok det kan gå an å finne seg menn der ute som ikke er voldelige utenom, akkurat som deg selv, det er kun din fetisj, og du er sannsynligvis ikke voldelig på noen andre måter (?)

Ikke at jeg er noen ekspert på dette, prøver bare å hjelpe.

Anonymous poster hash: 3c94c...076

Lenke til kommentar

Om du får deg en kjæreste, så vedder jeg på han er med på BDSM.

Kanskje jeg tar veldig feil, men jeg trodde ALLE menn drømmer om å ha en kjæreste som liker BDSM?

På ingen måte. Det er laaangt fra alle som har det i seg å ta kontroll over en situasjon på en god måte. Som kan skille mellom sex og samliv, skille mellom bdsm og vold, eller som TØR å leve ut en setting. Ved første tanke høres det kanskje enkelt og lett ut, så innlysende at menn drømmer om å dominere noen, men dette er noe som stikker mye dypere og krever veldig mye trygghet, kommunikasjon og selvinnsikt. Alt i alt er det neppe så mange som på strak arm kan være akkurat der, men ganske mange kan finne veien dit over tid.

Lenke til kommentar

@TS: Jeg får inntrykk av at du ser på det å like BDSM som et negativt karaktertrekk. Det er ingen rasjonell grunn til å mene dette. Så lenge det ikke går ut over noen så er det intet problem.

For ordens skyld, jeg har aldri prøvd noe veldig heftig BDSM selv, utover litt røff sex av og til. Mon tro om jeg hadde likt det...

Lenke til kommentar

Det er ingen skam å like BDSM, vær stolt av deg selv og den du er! Det er heller ingen skam å bruke sider som SMil, Fetlife, Gaysir, Cupido etc, tross alt ikke verre enn å lage profil på diskusjon.no, men på de sidene finner man likesinnede i alle nivåer og mer svar på det man lurer på.

Jeg er moderator på www smil-norge no så lurer du/dere på noe så enten send PM her, evt lag profil på SMil og send PM der, eller via Fetlife. Har Zimon som brukernavn alle steder. Jeg svare så godt jeg klarer og ivaretar diskresjon. :)

På SMil så finner du alt fra nybegynnere, de som ønsker å krydre litt innimellom, til de som lever 24/7 forhold, også hva folk liker/ikke liker er forskjellige, så der finner man mye informasjon. Eneste krav for å lage profil er at man har fylt 18 år og ellers følger retningslinjene.

Tips, særlig til jenter som lager profil, skriv øverst i profilteksten om man ikke ønsker PM'er av en viss karakter. F.eks "Jeg ønsker ikke slibrige kommentarer eller forslag til sex etc via PM" eller lignende. Det skal respekteres og om noen ikke gjør det så rapporter PM'en så tar en moderator seg av det videre. :) Så slipper man nok å bli "bombartert" med PM'er, det kan være endel menn som "kaster seg over nye kvinner som ulver over en liten søt kanin", men husk å bruk moderatorene om hjelp! :)

Lenke til kommentar

det som ble kalt bdsm før er det som er vanlig sex i dag, damer er mer og mer tent på å bli dominert på soverommet. BDSM er i dag straff med MER enn håndflate og alt utover det.

Ris på rumpa, latex, analsex, rape fantasy, kveling, rive i hår, deepthroat.... har ingenting med bdsm å gjøre lengere....

Vært i et par bdsm relasjoner men funnet ut at en bdsm-light er hvor jeg befinner meg, jeg knuller damene mine akkurat som jeg liker det og dem elsker det, deilig å holde henne i håret og se at hun skjønner at å si "jeg har hodepine i kveld" funker ikke på meg..... men sånn er 90% av damer i dag.

Anonymous poster hash: 84a55...6fb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det som ble kalt bdsm før er det som er vanlig sex i dag, damer er mer og mer tent på å bli dominert på soverommet. BDSM er i dag straff med MER enn håndflate og alt utover det.

Ris på rumpa, latex, analsex, rape fantasy, kveling, rive i hår, deepthroat.... har ingenting med bdsm å gjøre lengere....

Her må jeg si at du tar veldig feil!

BDSM er forkortelse for 6 ting.

B = Bondage

D = Dominanse

D = Disiplin

S = Submission(Underkastelse)

S = Sadisme

M = Masochisme.

Du kan vri og vende på disse 6 grenene som du selv ønsker, du kan godt like Bondage, Dominanse og underkastelse uten å involvere sadisme og masochisme f.eks. Man er allikevel innenfor BDSM tematikken. Selv om noen liker det "light" og noen "hardt", eller om man tar det frem en sjelden gang eller hele tiden, eller om hva man "gjennomsnittet av befolkningen" liker/liker ikke å gjøre under sex så er det fortsatt like mye/lite BDSM man tar med i sex/rollespillet etc! ;)

BDSM trenger ikke å dreie seg om "straff" og straff kan være så individuelt også, for noen så er smerte via ris på rumpa etc straff, for andre kan det være belønning. For noen så kan det å bli satt i skammekrok straff nok! ;)

BDSM er så mye mer enn bare "sttraff"! Det er ett flott samspill mellom 2(evt flere) mennesker hvor en inntar den styrende Dominante rollen og den andre "tar imot". Så om man f.eks kun benytter seg av bondage/bindeleker så bil den som binder være den styrende rollen og den som blir bundet opp være den som tar imot. Det samspillet mellom de som leker sammen er ofte veldig tett og fantastisk, de må kunne lese hverandres kroppsspråk og signaler mer enn kanskje "Vanilje" sex (de må lese hverandre de også, men jeg personlig mener at BDSM krever mer for at en session skal bli flott for alle involverte parter).

Du drar frem Ris på rumpa, latex, analsex etc har ingenting med BDSM lengre. Både ja og nei kan jeg si. F.eks Latex har aldri vært endel av BDSM, det er en fetish, men Latex/gummi/Lakk(PVC)/lær klær har ofte vært med i BDSM lek da mange tenner på både BDSM og den type fetish. Det å like f.eks latex er en fetish på lik linje med å ha fetish for føtter, store bryster(når små ikke er godt nok), høye mørke menn, korsett, høye hæler og sko. Alt som er ett "objekt" som man får tenning av blir en fetish.

Analsex har heller aldri vært BDSM, men ofte brukes analsex i og utenfor BDSM verdenen!

Rape fantasy/play blir litt Dominans og underkastelse, da den som styrer blir den dominerende, så dette kan nok settes under BDSM kategorien i en viss grad.

Kveling eller som jeg bedre liker å si pustekontroll(breathcontrol, eller breathplay) kan nok også legges under BDSM da en har kontroll og styring den andre er den underdanige som tar imot behandlingen. Ordet kveling er så negativt ladet synes jeg!

Ris på Rumpa er fortsatt BDSM, det er en som riser og en som tar imot ris, her involveres både Dominans, underkastelse, sadisme og masochisme. Til en viss grad kan nok også disiplin involveres. Om den som blir riset også er bundet fast under sessionen eller blir holdt fast (f.eks at om hun tar imot og blir lagt over kne og du holder henne fast med venstre hånd og så riser med høyre, så er det også teknisk sett bondage)! ;)

BDSM er en kompleks verden med så utrolig mye å ta fra! Om man er BDSM-light eller BDSM-hardcore, eller noe i mellom etc, så er det opp til hver enkelt og den/de man leker med!

Måtte bare få utt litt retting av det den ovennevnte anonyme sa, slik at han ikke sprer feilinformasjon her. ;)

Det viktigste å huske på er å ha det gøy, gjør det man ønsker innen sex så lenge man har en partner som blir med på det samme. Husk hverandres grenser, noen kan like noe som den andre ikke liker, så det er viktig å prate sammen og evt utforske hverandres lyster. Husk å avtale ett stopp/kodeord eller to.

SMil Norge bruker Rosa og Rødt. Rosa = Pause, rett på det som er galt og fortsett leken. Det kan f.eks være at man er tørst og må ta en pause og drikke litt, eller at det er nok spanking nå, gjør heller noe annet etc. Rødt = Full stopp, da skal man stoppe leken og prat sammen om hva som er galt. Rødt kan også brukes mot redskaper eller visse ting. F.eks spanskrør er rødt, eller at wetsex er rødt, da gir man signal om at akkurat den aktiviteten er ikke aktuell å bruke.

Håper dette oppklarer litt, spør om det er noe!

mvh

Simon

Som også er moderator i SMil Norge og vært medlem siden 1998! ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Her må jeg si at du tar veldig feil!

BDSM er forkortelse for 6 ting.

B = Bondage

D = Dominanse

D = Disiplin

S = Submission(Underkastelse)

S = Sadisme

M = Masochisme.

Du kan vri og vende på disse 6 grenene som du selv ønsker, du kan godt like Bondage, Dominanse og underkastelse uten å involvere sadisme og masochisme f.eks. Man er allikevel innenfor BDSM tematikken. Selv om noen liker det "light" og noen "hardt", eller om man tar det frem en sjelden gang eller hele tiden, eller om hva man "gjennomsnittet av befolkningen" liker/liker ikke å gjøre under sex så er det fortsatt like mye/lite BDSM man tar med i sex/rollespillet etc! ;)

BDSM trenger ikke å dreie seg om "straff" og straff kan være så individuelt også, for noen så er smerte via ris på rumpa etc straff, for andre kan det være belønning. For noen så kan det å bli satt i skammekrok straff nok! ;)

BDSM er så mye mer enn bare "sttraff"! Det er ett flott samspill mellom 2(evt flere) mennesker hvor en inntar den styrende Dominante rollen og den andre "tar imot". Så om man f.eks kun benytter seg av bondage/bindeleker så bil den som binder være den styrende rollen og den som blir bundet opp være den som tar imot. Det samspillet mellom de som leker sammen er ofte veldig tett og fantastisk, de må kunne lese hverandres kroppsspråk og signaler mer enn kanskje "Vanilje" sex (de må lese hverandre de også, men jeg personlig mener at BDSM krever mer for at en session skal bli flott for alle involverte parter).

Du drar frem Ris på rumpa, latex, analsex etc har ingenting med BDSM lengre. Både ja og nei kan jeg si. F.eks Latex har aldri vært endel av BDSM, det er en fetish, men Latex/gummi/Lakk(PVC)/lær klær har ofte vært med i BDSM lek da mange tenner på både BDSM og den type fetish. Det å like f.eks latex er en fetish på lik linje med å ha fetish for føtter, store bryster(når små ikke er godt nok), høye mørke menn, korsett, høye hæler og sko. Alt som er ett "objekt" som man får tenning av blir en fetish.

Analsex har heller aldri vært BDSM, men ofte brukes analsex i og utenfor BDSM verdenen!

Rape fantasy/play blir litt Dominans og underkastelse, da den som styrer blir den dominerende, så dette kan nok settes under BDSM kategorien i en viss grad.

Kveling eller som jeg bedre liker å si pustekontroll(breathcontrol, eller breathplay) kan nok også legges under BDSM da en har kontroll og styring den andre er den underdanige som tar imot behandlingen. Ordet kveling er så negativt ladet synes jeg!

Ris på Rumpa er fortsatt BDSM, det er en som riser og en som tar imot ris, her involveres både Dominans, underkastelse, sadisme og masochisme. Til en viss grad kan nok også disiplin involveres. Om den som blir riset også er bundet fast under sessionen eller blir holdt fast (f.eks at om hun tar imot og blir lagt over kne og du holder henne fast med venstre hånd og så riser med høyre, så er det også teknisk sett bondage)! ;)

BDSM er en kompleks verden med så utrolig mye å ta fra! Om man er BDSM-light eller BDSM-hardcore, eller noe i mellom etc, så er det opp til hver enkelt og den/de man leker med!

Måtte bare få utt litt retting av det den ovennevnte anonyme sa, slik at han ikke sprer feilinformasjon her. ;)

Det viktigste å huske på er å ha det gøy, gjør det man ønsker innen sex så lenge man har en partner som blir med på det samme. Husk hverandres grenser, noen kan like noe som den andre ikke liker, så det er viktig å prate sammen og evt utforske hverandres lyster. Husk å avtale ett stopp/kodeord eller to.

SMil Norge bruker Rosa og Rødt. Rosa = Pause, rett på det som er galt og fortsett leken. Det kan f.eks være at man er tørst og må ta en pause og drikke litt, eller at det er nok spanking nå, gjør heller noe annet etc. Rødt = Full stopp, da skal man stoppe leken og prat sammen om hva som er galt. Rødt kan også brukes mot redskaper eller visse ting. F.eks spanskrør er rødt, eller at wetsex er rødt, da gir man signal om at akkurat den aktiviteten er ikke aktuell å bruke.

Håper dette oppklarer litt, spør om det er noe!

mvh

Simon

Som også er moderator i SMil Norge og vært medlem siden 1998! ;)

Veldig fin og informativ post.

TS, jeg tror det beste du kan gjøre er å bruke nettet for det det er verdt. Fetlife er en rimelig grei side, og det er helt sikkert også smil, selv om jeg ikke har sjekket ut den enda.

Anonymous poster hash: eb755...d53

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hvis du vil komme i kontakt med andre, og få en vei inn i miljøet er så er faktisk Nonna en god plattform å begynne på.

Hvis du ikke bor milvis unna, ta deg en tur inn til Oslo en tirsdag hvor Nonna har åpen kafe med info.

Nonna er forsåvidt festlokalene til Oslo BDSM, og befinner seg i breigata 10, Oslo.

Jeg har ihvertfall utelukkende hatt gode erfaringer fra både stedet og folka der:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...