violatomte Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hvordan kan man sortere sine personlige filer på en PC med Windows 8.1? F.eks. Har mange album med bilder. Vil selv velge hvilken rekkefølge mapper og bilder skal ligge i. I tidligere varianter av Windows kunne en jo bare trekke mappene og filene dit en ville ha dem. Får ikke til det nå... Prøver jeg å legge en mappe mellom to andre, legger den seg bare inni en av de andre. Noen som veit hvordan man kan få til å sortere etter eget ønske? Lenke til kommentar
BNixx Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det har alltid vært sånn i Windows, så vidt jeg kan huske. Man vil ofte sortere alfabetisk ut i fra mappenavnet. Lenke til kommentar
violatomte Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Det har alltid vært sånn i Windows, så vidt jeg kan huske. Man vil ofte sortere alfabetisk ut i fra mappenavnet. Nei. Var ikke sånn på Windows vista, blant annet. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hei, fant denne tråden som jeg trur omhandler ditt problem. se om du kan finne en løsning der http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-files/how-to-manually-arrange-folders-in-windows-7/91d630f0-c18d-4eaa-889b-e0ecaffa5a94 Lenke til kommentar
violatomte Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Hei, fant denne tråden som jeg trur omhandler ditt problem. se om du kan finne en løsning der http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-files/how-to-manually-arrange-folders-in-windows-7/91d630f0-c18d-4eaa-889b-e0ecaffa5a94 Samme problematikk ja, men omhandler først og fremst Windows 7, så vidt jeg kan se... Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Slå av automatisk sortering. Så styrer du selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Åpne et explorervindu. Velg "visning" og deretter "sorter etter". Nederst på det valget har du "velg kolonner" Da kan du velge selv hvordan du vil at den automatiske sorteringen skal være. PS. ulogisk er ikke et valg. Lenke til kommentar
violatomte Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Slå av automatisk sortering. Så styrer du selv Hvordan slår jeg av automatisk sortering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå