b-real Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Dæven! Den jeg byttet skjerm på lever faktisk! Satte strøm i den og den lader men siden power-kabelen er ødelagt så får jeg ikke skrudd den på ^_^ Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 http://www.androidpolice.com/2015/08/10/links-for-nexus-4-5-6-and-10-ota-updates-incoming-for-all-nexus-devices-to-fix-stagefright-vulnerability/ Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Har en hvit Nexus 6 64 GB og har lyst til å prøve LG G4. Sjekket Finn for å se etter verdi på denne, men fant ingen til salgs. Hva er en fornuftig pris å selge den for? Åpen og feilfri. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Har et uåpnet Nelkin leather case, nelkin tempered glass, og et nelkin gjennomsiktig plastdeksel om noen vil ha. Sendes om porto dekkes. Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Noen som opplever burn-in på skjermen? Oppdaget nå at notification linja øverst har brent seg inn i skjermen... Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Noen som opplever burn-in på skjermen? Oppdaget nå at notification linja øverst har brent seg inn i skjermen... Sjekket nå. Hatt min nexus 6 siden februar, og har nå svak burn-in på back, home og multitask-knappene nederst på skjermen (kun synlig når jeg har heldekkende hvit eller blå farge på skjermen). Ingen burn-in andre steder Personlig plager det meg ikke noe særlig - er egentlig litt imponert over at en amoled skjerm har overlevt såpass mye bruk med så lite burn-in. (min gamle galaxy nexus ser ut som et mosaik bilde hvis man viser heldekkende hvit) 2 Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Opplevde en annen ting her nå. Det vil si, for en stund tilbake la jeg merke til at jeg ikke lenger trengte å taste pin for å dekryptere tlf når jeg startet den. Tenkte ikke noe mer over det, for under Secutity så står det jo at tlf er kryptert. Men jeg måtte nå legge inn jobbmailen på nytt, og der er det et krav om at tlf må være kryptert. Var null stress da tlf var ny, men nå får jeg beskjed om at tlf må krypteres for å få jobbmail. Når jeg da kjører kryptering av tlf så restarter bare tlf seg, men fortsatt er samme melding om at tlf må krypteres for å få jobbmail. Er fabrikkresetting eneste utvei her, eller finnes det noen andre triks man kan gjøre? Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Fant løsning her: https://m.reddit.com/r/nexus6/comments/2yptuk/my_encrypted_nexus_6_no_longer_asks_for_my/ Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Ser at prisen for 3264GB-varianten er 4490 kr på Google Playmobil Store. Mye billigere enn i andre nettbutikker. Har det alltid vært billigere direkte fra Google, er det salg eller er det noen skjulte avgifter (import?) jeg ikke er klar over? Endret 6. september 2015 av kvakse Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Noen som har fått android 6.0 enda? Mener det er rundt 10 dager siden de startet å rulle de ut OTA, og leser at LG håper på å få sendt ut til sine LG G4 allerede neste uke? Trodde vi med Nexus 6 skulle få den ganske med en gang jeg. Vil ha den OTA, selv om det helt sikkert er mulig å få den på andre måter. Mvh Lenke til kommentar
dlfluke Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Fikk Marshmellowen min OTA i går kveld Lenke til kommentar
joffa_ Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Noen som har fått android 6.0 enda? Mener det er rundt 10 dager siden de startet å rulle de ut OTA, og leser at LG håper på å få sendt ut til sine LG G4 allerede neste uke? Trodde vi med Nexus 6 skulle få den ganske med en gang jeg. Vil ha den OTA, selv om det helt sikkert er mulig å få den på andre måter. Mvh Installerte Marshmallow på min Nexus forrige fredag. Var litt faff med det, da jeg fulgte instruksjonene fra Google-dev til punkt og prikke. Måtte installere SDK-en til Android for å gjøre alle stegene, men er sikkert mulig å bare kopiere imaget direkte til filstrukturen og gjøre det via boot loader Endret 16. oktober 2015 av joffa_ Lenke til kommentar
madmats Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Noen som har fått android 6.0 enda? Mener det er rundt 10 dager siden de startet å rulle de ut OTA, og leser at LG håper på å få sendt ut til sine LG G4 allerede neste uke? Trodde vi med Nexus 6 skulle få den ganske med en gang jeg. Vil ha den OTA, selv om det helt sikkert er mulig å få den på andre måter. Mvh Det gjelder G4 brukere i Polen bare, og det er soak-testing har jeg lest, så det er nok mange uker igjen før resten rulles ut Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 OTA link til nexus 6 er ute. http://www.androidpolice.com/2015/10/15/flash-all-the-things-android-6-0-marshmallow-nexus-ota-roundup/ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Fikk OTA til Nexus 5 forrige søndag. Lenke til kommentar
zaretix Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Noen andre enn meg som har problemer med at mobilen bare skrur seg av, helt uten feilmelding? Det skjer ofte hvis jeg bruker Snapchat eller Vine mot slutten av dagen når mobilen har har rundt 15-30% strøm igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Høres ut som et dårlig batteri @zaretix. Har intet slike problemer. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Skjedde her om dagen hos meg også. Kjente en kjapp vibrasjon i lomma, så var tlf av. Slo på og det var rundt 25% kapasitet gjenstående... Men ikke skjedd mer enn én gang. Edit: har Nexus 5... Endret 17. oktober 2015 av Klykken- Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Snapchat hadde en bug som gjorde at kamera ble værende i bruk. Det kunne føre til Reboot, itillegg til høyt strømbruk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå