Magnetar Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Noen som har bestilt fra Banzai?Finner ikke info om priser til utland og spesialnr på hjemmesiden deres.De har heller ikke bankid på mobil før til våren. Så jeg tror jeg venter, selv om de er billige på data. Mener om det er noen som har bestilt telefonen derfra. Man får vel ikke et abonnement på kjøpet? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som fikk shippa telefon fra dustinhome? Ser leveringstider er endret til 26/11 på midnight blue og Bestillingsvare på den hvite. Lenke til kommentar
fredriko Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Noen som fikk shippa telefon fra dustinhome? Ser leveringstider er endret til 26/11 på midnight blue og Bestillingsvare på den hvite. Var litt forundret over at det stod "Bekreftet Beregnet lev. 10.11.2014" på min hvite 64gb hos dustin... Ikke endret seg noe i dag, men regner ikke egentlig med å ha den på lang tid enda Synes forøvrig denne var fin: https://www.youtube.com/watch?v=5TyhaOjME5g Viser hvordan ambient display funker. Vet ikke helt hvordan det blir med en faktisk låst lockscreen da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Har de fjerna notificationlyset? Bah, en av mine favorittfunksjoner på androidtelefoner. 2 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hva med Huawei mate 7? Tynnere Helt i metall Bedre batteri Micro SD Mindre grunnet 83% skjerm på total flåten 3490,-. Altså MYE billigere Jeg valgte den og er dritfornøyd Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hva med Huawei mate 7? Tynnere Helt i metall Bedre batteri Micro SD Mindre grunnet 83% skjerm på total flaten 3490,-. Altså MYE billigere Jeg valgte den og er dritfornøyd Flott det og gjenta det gjerne enda en gang hvis det gjør at du føler deg bedre :-) Mate 7 har egen tråd og post heller dine inntrykk der... 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Vi diskuterer alternativer til Nexus 6 som noen lurer på. Eller er dette en fan thread hvor man ikke kan nevne annet enn Nexus? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Underlig de ikke har duplikatsjekk på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hva med Huawei mate 7? Tynnere Helt i metall Bedre batteri Micro SD Mindre grunnet 83% skjerm på total flåten 3490,-. Altså MYE billigere Jeg valgte den og er dritfornøyd Mate 7 er ikke så mye mindre en nexus 6 at det har noe å si, den har heller ikke QI eller fronthøytalere. For ikke å snakke om os den kjører (skin) Selfølgelig ikke noe problem å legge inn stock Android. Den har heller ikke Snapdragon 805 SoC. Men ellers en helt ok telefon ja Endret 10. november 2014 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Snapdragon 805 og ikke stock Android er vel det største problemet, kamera og batteri er vel det neste spørsmålet vil jeg tro? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Håper motorola sin amoled er like bra som samsung sin. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hva med Huawei mate 7? Tynnere Helt i metall Bedre batteri Micro SD Mindre grunnet 83% skjerm på total flåten 3490,-. Altså MYE billigere Jeg valgte den og er dritfornøyd Jeg skjønner ikke helt hvorfor du kommer til denne tråden og snakker om Mate 7, da det er rimelig off-topic. Hvis du faktisk ikke har sammenlignet begge telefonene fysisk eller har noe relevant informasjon å komme med rundt nexus 6 kunne du jo postet hvor som helst egentlig. Edit: http://forum.xda-developers.com/mate-7 det er ikke laget en eneste ROM til denne telefonen. Du kan nok glemme Lollipop oppgradering til denne telefonen, om du noengang får det vil det ta 1 år. Kinesiske telefoner er som regel sell and forget. Endret 10. november 2014 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Syntes det er noe spesiellt. Som dere, så vurderer jeg Nexus 6. Til motsetning av de fleste her så har jeg hatt de fleste telefonene på markedet de siste åtte årene. Dette betyr at jeg også har hatt Kina telefoner, som du kaller det. ( lurer på hvor Motorola produserer telefonen sin Mon tro ). Når spørsmålet stilles av noen her angående pris, størrelse eller alternativer så er det rart at dette ikke skulle være lov. Jeg har Mate 7 og lest meg opp hva som kan forventes av Nexus 6. OG ja, jeg har hatt alle tidligere Nexus telefoner samt nettbrett. Utrolig morsomt at noen av dere oppfører dere som Apple fans mot Android brukere. Hvis dette er helt bak mål så får moderator slette. Denne "kina" kopien banker Nexus 6 på en del områder på samme måte som Nexus 6 banker Mate 7. Når jeg skal velge ny telefon som kanskje blir Nexus 6 så må det være lov å sette den opp mot noen av de phabletene som allerede er i salg. Mate 7 er mye billigere, bedre byggekvalitet (materialvalg ), tynnere, bedre batteri og fingerprint scanne. Dersom dette er forbudt å påpeke så bør moderator være mer aktiv. Nå er det Motorola som produserer nye Nexus. De HAR ett eget flaggskip, Moto X 2014. Mange likheter med Nexus 6 og det burde gi noen pekepinner, men hey: det kan vi vel ikke eller hva? Endret 10. november 2014 av Mobilguiden666 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Hvordan er mate 7 bedre byggekvalitet? Ellers virker ikke skjermen helt opp mot note 4, ut fra det jeg har lest og sett. Men gjerne korriger meg, har ikke lest så dypt om det. Endret 10. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hvordan er mate 7 bedre byggekvalitet? Ellers virker ikke skjermen helt opp mot note 4, ut fra det jeg har lest og sett. Men gjerne korriger meg, har ikke lest så dypt om det. Mate 7 sin skjerm er veldig god! Jeg skulle ønske den hadde mer enn 1080 skjerm da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Jo, tenkte på nexus 6. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Mate er metall. Nexus er plast. Full HD gir bedre batteri. Min LG G3 har samme oppløsning som Nexus 6, men helt ærlig. Jeg merker ikke forskjell. Spent på om det også gjelder en seks tommer som Nexus 6. Alltid vært glad i Motorola og skjermene de bruker Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Ja det vet jeg. Men det var snakk om byggekvalitet. Metall har da sjelden vært noen frontrunner på byggekvalitet, så lurte på hvordan du kom frem til det. Har ikke sett noen tester av dem til den effekt selv, bare. Endret 10. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Vel, metall har vel alltid vært ansett som bedre kvalitet en plast? Eller? Jeg skriver byggekvalitet i form av materialvalg lenger oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå