Gå til innhold

Den store Nexus 6-tråden


  

116 stemmer

  1. 1. Har du kjøpt Nexus 6?

    • Ja
      46
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Mener å ha lest at note 4 støtter "ok google" selv om den er låst.

Den andre funksjonen er fin, men ikke noen gamechanger for meg.

 

Nei enig i at det ikke er stor greie. Jeg leste en kommentar fra en som mente at han brukte mobiltelefonen på en helt ny måte pga active display. Skjønner ikke helt hva han mente var greia, men nå er videoen over av en eldre generasjon Moto X. i 2014 verjonen trenger man ikke ta på skjermen for å se notifications, man trenger bare vifte med hånda over den, eller ta etter den så vises det (IR-sensor). mulig det er no mer og

Endret av madmats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på ett bra kamera og god batteritid i denne, tenk å kunne få alle oppdateringer direkte fra Goggle :-)

Synes denne virker utrolig spennende....

 

Når det er sagt kan Vibe Z2 pro skifte operativ system til stock android uten at du mister noe av det som ligger på telefonen.

Lenovo har dyttet inn et 4000 mvh batteri og 16 mp kamera.

Endret av jan-otto
Lenke til kommentar

Batteri vil nok være middels. Ren Android har aldri vært noe særlig på batteri, og bruker svært mange ressurser, diverse et stort strømforbruk.

 

Det som gjenstår å se er om LP har bedret situasjonen noe.

 

Kan ikke akkurat si at batteriet på N5 med LP var noen stor forskjell fra KitKat, vi snakker kanskje 5-10 minutter skjermtid forskjell.

Lenke til kommentar

Hvordan holdt batteri på 5 da?

 

Det er dårlig, langt under gjennomsnittet.

 

Realistisk er 2-3 timer skjermtid, avhengig av bruk. Kan klare 3.5 timer med relativt heftig konfigurert greenify og lite bruk av mobildata.

 

Føler egentlig at 4 timer skjermtid er et minstekrav, da holder det gjennom min arbeidsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...