janken Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har en samsung trådløs telefon som har fått ødelagt høytaler. En slik høytaler kan umulig koste mye...jeg lurer derfor på hvor jeg kan få tak i en ny. Noen som har en til overs? Den er ca. 2 cm i diameter og den er 150 ohm. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 du bør nok gå til en reparatør hvis den er innebygd.... det er kanskje litt dyrere men lønner seg i lengden (de bruker å gjøre ting litt mere skikkelig ) Lenke til kommentar
janken Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Reperatøren mener at det er billigere å kjøpe ny telefon. Men jeg har opnet telefonen, og tror bare det er høytaleren som er problemet. Lyden er der men er svært lav. Hvilken butikker selger slike små elektrodeler. ? clas ohlson kanskje..? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 kjøp en ny, billigere og raskere en å drive på å sløse bort tid på d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå