V. Haugen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nå kan skolen din bytte ut itslearning med Classroom.Google vil gjøre klasserommet papirløst Lenke til kommentar
Populært innlegg ATWindsor Skrevet 13. august 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2014 Det meste er vel bedre enn It's, så håper de legger lista høyere enn det. AtW 14 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er ikke videre interessert å dra Google økosystemet inn i utdanning, på samme måte som det at Facebook blir brukt av noen skoler/lærere for å dele informasjon er ræva. 5 Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er både vel og bra at det kommer flere alternativer til It's learning, og UiO's (like kaotiske/ubrukelige) Fronter.. Men selv om jeg bruker mange av Googles verktøy selv, så vet jeg ikke om jeg vil ha de (og deres sporing) inn i utdanningen.. PS. For de som er på jakt etter alternativer til innleveringssystemer vil jeg gjerne anbefale et nyere Open-source system, opprinnelig utviklet av studenter, fra UiO; Devilry (www.devilry.org). Devilry har ikke alt kaoset de har lagt på i it's og fronter, det er heller fokusert på å være et godt system for å levere, rette, gi tilbakemeldinger, og se statistikk for oppgaver :-) Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Så jeg kan endelig slipe It's O_o skriv meg opp eneste gode med it's er at du kan bruke lagrings plasen der til å drive en netisde :/ Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) bassert på de 4 av 2 bildene i bildegalleriet, så ser dette MYE renere ut en It's Learning. Håper HiB tar i bruk dette > It's Learning. Endret 14. august 2014 av seppo- Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 It's learning er jo en tragedie i seg selv... Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Itslearning har jeg i utgangspunktet ikke tilgang til på skolen der jeg jobber. Kanskje denne løsningen kan være verdt å undersøke? Googles baktanker er iallefall ikke jeg særlig redd for. Jeg bruker løsninger på tvers av platformer avhengig av hvilke som er mest hensiktsmessige ift mitg bruk. Dettd kan være et spennende "system":) Lenke til kommentar
Erlingmid Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Synd at det antagelig vis ikke kommer til å komme før om noen år (kjenner jeg kommune rett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg