bureaucrator Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Fikk meg et par ekstra enermax silent fan kabinettvifter i dag, så nå har jeg tre. Satt to til å suge inn foran og en til å suge ut bak. To spørsmål: 1. Er det mer eller mindre det samme hvordan jeg kobler dem til? Har Antec 430W strømtilførsel, og en rekke ledninger å velge mellom. Viftene har medfølgende overganger, slik at det ikk er noe problem å finne strøm. Er det noe man ikke bør gjøre her...? 2. Disse viftene har alle egne manuelle hastighetsregulatorer. Skal disse fortsatt fungere uavhengig av hverandre? I PC Alert er det fortsatt bare én kabinettvifte-representasjon, og jeg vet ikke hva som er forholdet mellom å still den ene viften og hva som står oppført der. trenger man en uavhengig viftestyring for at disse viftene skal fungere optimalt? Jeg forsøkte for moro skyld å sette alle viftene på fullt, mens maskinen stod på, og bildet på skjermen frøs. Betyr dette noe? - litt mange spørsmål, men jeg mangler overblikk her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå