akelbo Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Dean Hall bekrefter at zombiespillet er på vei til PlayStation 4.DayZ får konsollversjon Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hadde vel vært greit om de hadde fått inn litt mer game enhancing content enn noen klesplagg og våpen. 3 Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Second that. Håpløst uten kjøretøy imo. Modden er bedre. 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fiks det uferdige spillet til pc først. Det er helt forjævlig å spille.. 2 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Burde vel i første omgang få ferdig Dayz på pc eller iallefall få det til siste fase av en beta, er vel foreløpig fortsatt i alpha dersom jeg ikke har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er ikke gitt noe utgivelsedato og det er kanskje like greit også Gleder meg til kjøretøy kommer, modden har blitt drit etter de addet altfor mange biler, heli og byggesystemet funker dårlig i Epoch. 1 Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Så dårlig spillet kjører på PC lurer jeg på hvordan de kan få mer en 20 FPS på PS4. Good luck Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Så dårlig spillet kjører på PC lurer jeg på hvordan de kan få mer en 20 FPS på PS4. Good luck Lettere å optimalisere for konsoll så regner med det ikke blir samme problem der. Lenke til kommentar
loggie24 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Så dårlig spillet kjører på PC lurer jeg på hvordan de kan få mer en 20 FPS på PS4. Good luck Lettere å optimalisere for konsoll så regner med det ikke blir samme problem der. Eneste grunn til at det blir lettere er fordi alle har samme system, men som du ser har flesteparten av PC brukere samme problem hver og en, men de klarer ikke og gjøre noe med det fordi de enten mangler resurser, klarer det ikke eller rett og slett gidder ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Får håpe at en ferdig versjon av PC versjon er nær, begynner å bli litt utålmodig nå. Men jeg stoler egentlig veldig på Bohemia, da de forsatt leverer oppdateringer til Arma 2, og faktisk prøver å forbedre spillene sine. F.eks er Arma 3 nå mye mer spillbart enn da det først kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå