blomsten6 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hei! Jeg skal nå begynne siste året på videregående, men jeg har så lyst å bytte skole. Problemet er at skolestart er om 5 dager.. (ja, det var dumt at jeg ikke tenkte på dette for 2 måneder siden..) Er det noen som vet om jeg har lov om å bytte skole? Og hvis ja, så hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Stickyicky Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hei! Dette skal være mulig. Det du må gjøre er å få en avtale med rektor slik at du får pratet med han/henne og ta det derfra. De er stort sett veldig hjelpsom med dette! Har selv en kompis som fikk byttet skole etter skolestart da vi gikk VG3. Lenke til kommentar
blomsten6 Skrevet 13. august 2014 Forfatter Del Skrevet 13. august 2014 Hei! Dette skal være mulig. Det du må gjøre er å få en avtale med rektor slik at du får pratet med han/henne og ta det derfra. De er stort sett veldig hjelpsom med dette! Har selv en kompis som fikk byttet skole etter skolestart da vi gikk VG3. Takk! Det var betryggende å høre! Men vil streiken ha noe å si om byttingen? Lenke til kommentar
Stickyicky Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Nei, ikke noe nevneverdig. Streiken går fort over Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå