Gå til innhold

leter etter skikkelig gode kontro stoler.

Anbefalte innlegg

Ganske enkelt å svare på antar jeg. Sist jeg skaffa meg noe til leiligheten, så stakk jeg på ikea. Da fant jeg fort ut at dem ikke hadde noen gode kontor stoler for lange, tynne folk.

Så det jeg lurer på er hvor det er best for meg å stikke for å finne meg noe utvalg av gode kontor stoler.

Jeg er nesten forbauset over hvordan jeg ikke engang greide å finne ut av vilken type butikk som selger detta etter 2 hele handle måneder for den nye leiligheten.

Takker for all hjelp. Jeg er god til mye rart, men IKKE shopping! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er villig til å legge litt i det kan jeg tipse om HÅG H09.

Meget god stol du kan justere mange parametre på, men den koster en del, så det er en langsiktig investering.

Jeg tar godt imot anbefalinger, så takk for det, vidor. Når det er sakt så vet jeg fortsatt ikke hva butikk som faktisk HAR stoler :D

Det tok bare 7 år før jeg gikk lei den harde plast dritten til 1000kr, så for meg så blir ALT en invistering. :)

Lenke til kommentar

Hjemme bruker jeg Ikea Markus kontorstol. Grei komfort og hyggelig pris. Bruker denne til litt PC bruk om kveldene hjemme. Men synes ikke den er i god å sitte i under lange økter. Kunne ikke brukt denne på jobb eksempelvis.

På jobb bruker jeg Savo MaxIkon 3. Helt annen priskategori, men også suveren sittekomfort. Kan sitte komfortabelt en hel dag på jobb + kveld. Mange justeringsmuligheter. Kommer til å investere i en slik hjemme etterhvert. Har hatt denne i 6 år på jobb nå.

Edit: glemte å si at jeg er 1,85 høy og veier 70 kg.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...