Cilk Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hei Etter at min PC nå blir 9,5 år i september, så vil jeg gjerne ha ny PC. Har innlegg fra før om dette. Men når det gjelder brannmur/antivirus. Hva bør jeg skaffe meg? Hadde Norton på den forrige, men den tok voldsom mye plass pga. alle oppdateringene. Må vel finnes noe bedre? Vit at jeg er takknemlig for alle svar! Endret 12. august 2014 av Cilk Lenke til kommentar
agnard Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hei, jeg vil anbefale noe slikt som panda cloud antivirus: http://www.cloudantivirus.com/en/ Har brukt den selv en stund, og er veldig fornøyd med den. Den ligger høyt oppe på antivirus tester, og best av alt, den er gratis:) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hvis du med "ny PC" skal benytte Windows 8.1 er det egentlig ikke behov for noe fra 3dje part. Antivirus mekanismer/program er fra Forefront (MSE) og bakt inn i operativsystemet. Samme med brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå