Hellemyr Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hei. Får ikke dette til å bli greit uansett hvor mye jeg googler, så henvender meg til dere for hjelp. Har pcen i stua og sofakroken er plassert rundt 3,5m fra tven(60") Har satt display scaling til 175%(custom) for at tekst i windows skal bli leselig, men får da problemet at windows taskbar ikke forsvinner under fullsjermvisning av video i youtube. Etter litt googling så ble 'disable display scaling on high DPI settings' i properties menyen aktivert. Det fikk vekk taskbaren i fullscreen, men nå er problemet dette Tekst i adressefeltet, og det jeg skriver her er smått, mens det meste annet er for stort. Font size og zoom i nettleseren løser ikke problemet. Alt var egentelig veldig greit før jeg aktiverte display scaling i chrome, bortsett fra taskbaren, så om det er noen annen måte å få den til å forsvinne under fullscreen så er det en god løsning. Sikkert masse skrivefeil, men det får jeg eventuelt rette når dere har hjulpet meg med å se hva jeg faktisk skriver :] Så håper dere kan hjelpe :] Lenke til kommentar
Lundaren Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Vet ikke om det løser problemet ditt, men etter et kjapt søk, fant jeg dette. Kanskje det kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå