akelbo Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Bygg og driv en trivelig park eller bryt alle sikkerhetsregler på jakt etter kaos.To nye berg- og dalbanespill er på vei Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fader.. 10 år siden et RCT spill nå? Tida flyr.. 2 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hvis ikke disse spillene har førstepersonsmodus og støtte for Oculus Rift så vet ikke jeg... 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Håper ikke Rollercoaster Tycoon World bare er en port av Rollercoaster Tycoon 4 Mobile. Må innrømme jeg er veldig skeptisk til dette. http://www.shacknews.com/article/84009/rollercoaster-tycoon-4-mobile-launched Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Det er få spill som har underholdt meg flere timer enn den originale Roller Coaster Tycoon. I RCT3 var det gjerne gøy å bygge attraksjoner som man kunne se fra 1.person kameravinkel etterpå, men hele strategi/gameplay-delen av spillet var kjedeligere enn en tenniskamp. Hadde ikke gjort meg noe om vi fikk et nytt brukbart fornøyelsespark-strategispill. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå