OeO Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmms installerte de nye detonator driverne, avinstallerte de gamle først selvfølgelig, og nå finner bare pc'en av og til tven som er koblet til på composite tv ut. Funket en gang, men når jeg slo av sending til tv, ville den ikke funke igjen. Nå får jeg ikke alltid opp den option delen som lar meg velge hvilke skjermer jeg skal bruke osv. Tror det var en wizard etter jeg installerte for nView, men den fullførte jeg ikke. Og nå finner jeg ikke denne lenger. Noen som har samme problemer? Noen som vet hvorfor instillingen for tv-ut osv forsvinner av og til? Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
fanti Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kan ikke si jeg har opplevd noe av ovenstående, men har erfart et annet problem. Maskinen fryser helt etter 10 sec i flere spill. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 avinstalerte de gamle driverne først?!?! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 avinstallerer jo de gamle driverne før jeg installerer de nye.... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 å f*!!!! Hva skjer hvis man ikke gjør det a??????! Lenke til kommentar
iobor Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg fikk "critical error" ved installering av den nye driveren. Tok en rollback og nå fungerer alt som normalt igjen... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 hvis du ikke avinstallerer først kan man fucke opp ting, men men. Er ikke alltid d skaper problemer. jeg reinstallerte driverne, ser ut til å funke nå... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har selv dette problemet. Får critical error i menyen til selve kortet. Det ser ut til at alle andre drivere fungerer, men ikke den. Er et noen som har funnet ut en fornuftig forklaring på dette? Lenke til kommentar
binders Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 har det samme problemet som du har dette er noe ordentlig bugs jeg har prøvd andre drivere etter dette og jeg for ikke kontakt med kloning eller nview Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå