Gå til innhold

App laging

0wner170

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter her og planlegger app laging, som et lite puslespill, men så har det seg sånn at jeg aner ikkje hva som er relevant for basic learning. trenger da en person som er stødig på dette og som gjerne kan veilede meg og forklare meg undervegs gjerne på skype. meld deg viss du er hypp på det. så får du mer info eller bare svar på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du forventer vi andre skal kaste bort tid på at du skal lære å forstå noe? Glem det.

Kjøp deg en bok, les og forstå. Er det en oppgave eller vanskelig spørsmål du må ha svar på, lag en tråd om det da.

Lenke til kommentar

Å programmere er en vitenskap og det er vanlig å bruke flere år med høyere utdanning for å lære seg dette.

Å lage et enkelt lite program trenger ikke være så avansert, men da får du nesten søke deg frem på internett, finne noen eksempler på youtube og lese bøker som nevnt over.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Å programmere er en vitenskap og det er vanlig å bruke flere år med høyere utdanning for å lære seg dette.

Å lage et enkelt lite program trenger ikke være så avansert, men da får du nesten søke deg frem på internett, finne noen eksempler på youtube og lese bøker som nevnt over.

ja, er dette jeg har gjort til nå , men kunne trengt en person som guidet meg og som sa hva som hvar best å gjøre og som har mye av informasjonen på en plass, det er det som er problemet , jeg finner ingen plass med mye info

Lenke til kommentar

Codeschool er tingen. Sign up og du vil bli guidet del for del (på engelsk men det er ikke noe problem her) gjennom det som skal for å lære programmeringsspråket Objective-C (for iOS). Etter du har lært objective-C kan du også ta en titt på nye programmeringsspråket fra Apple, Swift. Swift bygger på objective-C, men gjør det enklere å programmere.

Men skal du utvikle til Android eller iPhone? Jeg har skrevet over for iOS.

For Android må du lære deg Java.

Lenke til kommentar

Codeschool er tingen. Sign up og du vil bli guidet del for del (på engelsk men det er ikke noe problem her) gjennom det som skal for å lære programmeringsspråket Objective-C (for iOS). Etter du har lært objective-C kan du også ta en titt på nye programmeringsspråket fra Apple, Swift. Swift bygger på objective-C, men gjør det enklere å programmere.

Men skal du utvikle til Android eller iPhone? Jeg har skrevet over for iOS.

For Android må du lære deg Java.

ja, sitter med android. java er sånn halv vanskelig, men går fint. problemet er jo heller det, at jeg ikke finner komplett info er bare litt hip som hap av info.

Lenke til kommentar

Kan komme opp med en genial app og tjene millioner.

vet ikkje om den grunnleggende ideen gjør seg open for milioner, men håper å kunne tjene nok til å slippe stor studie gjeld
Fullt mulig det.

Er bare vanskelig og kommer opp med en god idé.

Hadde det vært lett hadde jo alle gjort det.. :)

Lenke til kommentar

Kan komme opp med en genial app og tjene millioner.

vet ikkje om den grunnleggende ideen gjør seg open for milioner, men håper å kunne tjene nok til å slippe stor studie gjeld
Fullt mulig det.

Er bare vanskelig og kommer opp med en god idé.

Hadde det vært lett hadde jo alle gjort det.. :)

det som er vanskeligst er vel å realisere appen . for ideer er jeg fler av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...