Lungemannen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg er en cs spiller med nogenlunde erfaring (har spilt en stund) som leter etter en klan. Skills får andre bedømme, men jeg er vel "mediocre". Vil gjerne prøvespille! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 (endret) Add meg på messenger: [email protected] Jeg er klanlederen til -[NEF]- Endret 15. januar 2010 av RuneM- Lenke til kommentar
Lystig Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ta deg en tur innom #CfH.no på QuakeNet! Du bør være over 15, vi er ganske lei av masete 13 åringer som, ehh, maser... Edit: Hjemmesiden vår (ikke ferdig) CfH Endret 29. oktober 2003 av Lystig Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Eller join #WotA @ Quakenet, eller snakk med meg. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg hadde anbefalt #WotA så lenge du ikke er fjortiss som gauler om alt.. Vi er en gjeng på 16-18 år som trenger trys.. Vi har VT, HP og skal bestille WS Kom på IRC forå få vite krava våre.. Lenke til kommentar
BluE_fUnc Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Du kan alltids ta deg en tur innom www.SilentGarden.tk, Nybakt og seriøs klan som jeg leder. Eller du kan sende meg en mail på [email protected] (er også ledig på msn messenger) *grin* Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Tips: Alle klaner som ikke har IRC kanal er ikke serriøse! Lenke til kommentar
eplemanden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Alle claner som rekruterer på hardware.no forum er ikke seriøse. Måten dere skal få clan på er ikke gjennom et forum, eller publikk. Spør på quakenet, om noen vil spille mix, mix'er du me en som har clan, å du imponerer han, så spør han deg, om du vil spille en mix me clanen hans, så imponerer du mer, så begynner det å ligne på noe.! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ok. Jeg har sett XistenZ (eller åssen han skriver nicket sitt - han som spiller for Team Norway iaffal) spørre etter klan på #needclan.no. Han er sikkert ikke seriøs eller god så. Jeg mener, man _MÅ_ jo mixe med folk og bli spurt av de for å joine klan på en ordentlig måte... Hva om vi kanskje heller er ute etter hyggelige HW-karer enn ekle, halvskilla CS-fjortiser? Lenke til kommentar
eplemanden Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Xistenz er en av norges beste cs spiller, han er det de kaller 'progamer' 'progamere' har en 'progamerhumor' som er å etterligne noobs, så når han spør etter clan på #needclan.no ler alle de andre 'progamerene'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå