PrepareYourRass Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Hei! Ønsker å bytte klasse på VGS, skal søke meg over til en annen. Samme linje. Noen som har noen gode grunner å bruke i søknaden? Spar dere for kommentarer som "det går greit, så lenge du venner deg til det", "hvorfor vil du bytte" osv. Takk! Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg er lite interessert/motivert for (linjen du går), men finner god motivasjon i (linjen du ønsker å gå). Kan du være ett argumentet. Da bør du si hvorfor du har god motivasjon i linjen du ønsker å gå. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Jeg er lite interessert/motivert for (linjen du går), men finner god motivasjon i (linjen du ønsker å gå). Kan du være ett argumentet. Da bør du si hvorfor du har god motivasjon i linjen du ønsker å gå. Det fungerer trolig dårlig når han tydeligvis ønsker å bytte til en annen klasse på samme linje. Endret 12. august 2014 av Horrorbyte 2 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Hva er årsaken til at du ikke trives? Har du ikke noen gode venner? Trives du ikke? Er klassemiljøet dårlig? Er det noen som stenger deg ute? Søker du etter å gå i klasse med folk som har samme mål som deg? Føler du at det dårlige klassemiljøet gir dårlig læringsmiljø? Er du redd for at dette igjen skal gå ut over trivsel og etterhvert karakterer? Alt dette er ting du bør ha med i en søknad om klassebytte. Et annet tips er at du søker nå før skolestart. Det vil ledelsen ved skolen sette pris på, og det blir kanskje enklere å bytte klasse. Har selv erfaring med klassebytte, så er det noe du lurer på så må du bare sende PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå