War Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skal ikke mange mnd tilbake før alle lo og sa "ingen trenger det" da jeg spurte om hvorfor ingen kommer med 20 sata-porter. X110 bør komme med 100+ lanes og 10 pci-e 16, først da kan en pc brukes til noe fornuftig uten å måtte nerfe gpu for å ha raid Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Skal ikke mange mnd tilbake før alle lo og sa "ingen trenger det" da jeg spurte om hvorfor ingen kommer med 20 sata-porter. X110 bør komme med 100+ lanes og 10 pci-e 16, først da kan en pc brukes til noe fornuftig uten å måtte nerfe gpu for å ha raid Si ifra om du finner en løsning på antall kontaktpunkter da Det er jo ikke mangel på silisiumplass som begrenser antall PCIe-lanes. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Blir selvsagt sokkel 3022. Og en ny standard for HK med 10 PCI-e kontakter. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 virker som 5820 og 5930K også stopper på ca 4.6Ghz.. Dvs, 5960X er kjøpet man skal gjøre denne generasjonen...! noen av dere på forumet som har testet 5820 eller 5930 enda? Samsung 850 PRO 256 kommer på lager i morgen også... lurer på hvilken nisse som gleder seg til det jeg Da venter vi bare på 980.. lansering 18 eller 19. sept. Lenke til kommentar
War Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Postmannen har 850pro-raid for lengesiden^^ Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Da så det ut til at netonnet hadde rampage V på lager - forsøkte meg på en bestilling, så får vi se om det stemmer Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 netonnet og multicom driver med "falsk" lager status til tider.. greit irriterende har hørt rykter om at proshop også gjør dette. (senest på Swift skjermen)... FY Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Falsk lager på siste 4 ting jeg kjøpte fra multicom^^ Får en mail om at noen dessverre kjøpte den 0.00021 sek før meg og at ny er i bestilling. #legit Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nei men jeg hadde ventet meg litt mere.Sånn som det ser ut nå så får eg ikke noen stor ytelses økning av å oppgradere. Iallefall ikke som er verdt 10tusen kroner. Bare litt nysgjerrig: Hvilke applikasjoner/produktivitetsprogrammer kjører du, og hvilke forventninger stilte du til ytelsesøkningen? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Falsk lager på siste 4 ting jeg kjøpte fra multicom^^ Får en mail om at noen dessverre kjøpte den 0.00021 sek før meg og at ny er i bestilling. #legit hehe.. det stod at de hadde 4790K på LAGER to-tre dager før de faktisk fikk det.. da innrømmet de også på mail at de ikke var på lager. #nonlegit Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 R5e plassen : http://kingpincooling.com/forum/showpost.php?p=27843&postcount=1 Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ser ut til at R5e klarer seg brukbart til oc. http://rog.asus.com/352752014/rampage-motherboards/x99-domination-rampage-v-extreme-overclocking-world-records/ Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Er lei av sort/rødt. Blir OC Formula. BIOS'en på OC Formula Z87/Z97 er GENIAL, vil tro X99 fortsetter i samme spor Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Ser jo ikke HK med alle kjølere demontert og alle minnesporene fulle og 3 gpuer og raidkort. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Nei men jeg hadde ventet meg litt mere.Sånn som det ser ut nå så får eg ikke noen stor ytelses økning av å oppgradere. Iallefall ikke som er verdt 10tusen kroner. Bare litt nysgjerrig: Hvilke applikasjoner/produktivitetsprogrammer kjører du, og hvilke forventninger stilte du til ytelsesøkningen? Kjører alle slags spill og diverse programmer. Hadde ventet en større økning i ytelse fra 4930k enn det som har kommet fram i tester så langt. Men uten amd så har vel ikke intel motivasjonen til å virkelig revolusjonere markedet. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Come on guys. Det var svært liten forskjell på ytelsen fra Ivy-Bridge til Haswell. Hadde man forventet noe høyere ytelse per kjerne med IB-E VS Haswell-E? Det er ytelse per watt som er haswell og haswell-E sin sterke side. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Mitt rampage 5 er snart på vei. Var en av få heldige som fikk nå i følge komplett.no chatt Noen andre her som har på vei R5e? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Har ikke bestemt meg ennå. Det MSI kortet med Avermedia chip (Stream engine) ser interresant ut. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Come on guys. Det var svært liten forskjell på ytelsen fra Ivy-Bridge til Haswell. Hadde man forventet noe høyere ytelse per kjerne med IB-E VS Haswell-E? Det er ytelse per watt som er haswell og haswell-E sin sterke side. Amen. Muligheten til å slippe nedi Broadwell-E i samme sokkel + DDR4 er verdt mer enn ytelsen for min del (om jeg bytter i det hele tatt da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå