Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Her er en test av alt, Minnet ser du der, Cache er 4.5Ghz 1.25V. Dram volt er 1.35V :=) EDIT: Cpu er det samme Ganske fornøyd, kunne lett kjørt dette som 24/7 klokk, dersom den ikke hadde blitt degradert over tid :& Endret 13. februar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Her er en test av alt, Minnet ser du der, Cache er 4.5Ghz 1.25V. Dram volt er 1.35V :=) Cinebench.png EDIT: Cpu er det samme Ganske fornøyd, kunne lett kjørt dette som 24/7 klokk, dersom den ikke hadde blitt degradert over tid :& Du har fått til mye med den CPU'en, nesten synd du ikke har en 5960X Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Her er en test av alt, Minnet ser du der, Cache er 4.5Ghz 1.25V. Dram volt er 1.35V :=) Cinebench.png EDIT: Cpu er det samme Ganske fornøyd, kunne lett kjørt dette som 24/7 klokk, dersom den ikke hadde blitt degradert over tid :& Du har fått til mye med den CPU'en, nesten synd du ikke har en 5960X Yes, Hadde vært digg med 8 kjerner ja, men en ``fjortiss`` som meg har såvidt råd til 5820K 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Nesten så jeg sender hele riggen min nedover, du skal få 1000kr pr hz over 4,5 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Nesten så jeg sender hele riggen min nedover, du skal få 1000kr pr hz over 4,5 Challenge accepted Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Her er en test av alt, Minnet ser du der, Cache er 4.5Ghz 1.25V. Dram volt er 1.35V :=) Cinebench.png EDIT: Cpu er det samme Ganske fornøyd, kunne lett kjørt dette som 24/7 klokk, dersom den ikke hadde blitt degradert over tid :& Du har fått til mye med den CPU'en, nesten synd du ikke har en 5960X Yes, Hadde vært digg med 8 kjerner ja, men en ``fjortiss`` som meg har såvidt råd til 5820K Seriøst? Jeg er hvert øyeblikk i 30-åra og tjener 6-sifra, og det steinhardt, og jeg hadde "bare" råd til 5280K ... Slapp av litt a? Endret 13. februar 2015 av bshagen Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Her er en test av alt, Minnet ser du der, Cache er 4.5Ghz 1.25V. Dram volt er 1.35V :=) Cinebench.png EDIT: Cpu er det samme Ganske fornøyd, kunne lett kjørt dette som 24/7 klokk, dersom den ikke hadde blitt degradert over tid :& Du har fått til mye med den CPU'en, nesten synd du ikke har en 5960X Yes, Hadde vært digg med 8 kjerner ja, men en ``fjortiss`` som meg har såvidt råd til 5820K Seriøst? Jeg er hvert øyeblikk i 30-åra og tjener 6-sifra, og jeg hadde "bare" råd til 5280K ... Slapp av litt a? Var ment som tull ettersom jeg snart har 980 i sli og rog swift Hvordan jeg klarer det? Takket være Fah kan man vel si.. Endret 13. februar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Så F@H skaffa deg HW? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Så F@H skaffa deg HW? Nei, men mulighetene derfra har hjulpet meg endel på god vei Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg mista plutselig lysten på å jobbe kjenner jeg... Sorry, men det er nesten vondt å se hvodan du kan si at 5820K er ræva mens du ikke har holdt en jobb...Når det er sagt jeg setter pris på at du bringer frem resultater osv, det hjelper oss andre veldig mye. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg mista plutselig lysten på å jobbe kjenner jeg... Sorry, men det er nesten vondt å se hvodan du kan si at 5820K er ræva mens du ikke har holdt en jobb... Når det er sagt jeg setter pris på at du bringer frem resultater osv, det hjelper oss andre veldig mye. Sorry, men faen da , sa aldri 5820K var dritt... muligens du ikke klarer og skjønne litt tull? Oppgraderte fra en I7 4770K og er knallfornøyd, X99, ddr4 osv, klokker utrolig greit også, Sa den mangler et par kjerner for gøy, fordi Minhund og Nizzen har fleipet litt om det.. noe som ikke gjør meg noe, men til notis så er du en dead serious mann som man ikke kan fleipe med? Endret 13. februar 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Sorry at jeg blir "sjalu", men for meg er det nesten vondt å se at en så ung og lovende mann, som deg selv, kaste bort bort så mye penger på HW. Bruk det heller på noe mer litt mer fornuftig. Alkohol og jenter feks. (OG KONDOMER) Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Mer ironi Stalltips fra en erfaren mann, Damer = mindre hardware Unger = kasta ut av serverrommet Kone = får ikke ha kabelbru i stua Alkohol, jenter og kondomer finner man i google 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Stalltips: CT oppgraderer cpu fordi han trenger to kjerner til Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser den, Hahah, Men selv om jeg kanskje er en pc geek så betyr ikke det at jeg ikke drikker og har prøvd røyking og diverse ting med venner Det har jeg, belive me Nå er Pc/f@h med førsteprioriterte hobby, venner er jo ingen hobby akkurat, i mine øyne, Fotball og Rc osv spiller man uansett på sommeren med venner og på skole, ikke akkurat min favoritt ting her når det er iskaldt Anyway, alt for mye off-topic, bedre og sende en Pm elns om noen lurer på noe Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Stalltips: CT oppgraderer cpu fordi han trenger to kjerner til Tempen din i Aida64 på 4.5? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser den, Hahah, Men selv om jeg kanskje er en pc geek så betyr ikke det at jeg ikke drikker og har prøvd røyking og diverse ting med venner Det har jeg, belive me Nå er Pc/f@h med førsteprioriterte hobby, venner er jo ingen hobby akkurat, i mine øyne, Fotball og Rc osv spiller man uansett på sommeren med venner og på skole, ikke akkurat min favoritt ting her når det er iskaldt Anyway, alt for mye off-topic, bedre og sende en Pm elns om noen lurer på noe Kødder med deg da, det er bare at det er ikke småtterier du driver med heller, mange av oss må jobbe for dette vettu Stå på du Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Ser den, Hahah, Men selv om jeg kanskje er en pc geek så betyr ikke det at jeg ikke drikker og har prøvd røyking og diverse ting med venner Det har jeg, belive me Nå er Pc/f@h med førsteprioriterte hobby, venner er jo ingen hobby akkurat, i mine øyne, Fotball og Rc osv spiller man uansett på sommeren med venner og på skole, ikke akkurat min favoritt ting her når det er iskaldt Anyway, alt for mye off-topic, bedre og sende en Pm elns om noen lurer på noe Kødder med deg da, det er bare at det er ikke småtterier du driver med heller, mange av oss må jobbe for dette vettu Stå på du Fikk som sagt muligheter fra Fah samf. der jeg tjente inn summen til Hk/Cpu/gpu og vannkjølingen til Cpu (Ved og selge glm HK,cpu og ram) Neida, er bare at jeg ofte blir merket som er bortskjemt drittunge Føler jeg ihvertfall, anyways, no worries Lenke til kommentar
War Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Vil bare opplyse om at han satte seg på fly, fløy hundrevis av mil og jobbet for timelønn i krevende omgivelser for dette, på samme måte som oss andre #oljebarna 1 Lenke til kommentar
C64C Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Stalltips: CT oppgraderer cpu fordi han trenger to kjerner til Tempen din i Aida64 på 4.5? Min chip? Den er sulten på spenning: 1,33 for 4,5ghz. Etter 30 minutter i AIDA var høyeste temps: 79-76-82-77-81-75-82. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå