Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Hmmm, må prøbes, men har et stort problem nå med i7'en. Jrg skulle vaske den (få vekk kjølepasta) og oppdaget dette når jeg var ferdig, er jeg fucked? Ser ut som om kjernen har fått riper og en ny i7 koster 2800Kr, og jeg som er i gjeld til jan^^ så rundt mai skal jeg få klart å spare meg opp :/ om da den er defekt. Endret 30. november 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Sleng den i PCen å prøv, dette kan bare du svare på. Endret 30. november 2014 av Taake89 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Mer enn en gang har jeg lurt på hva slags verktøy du bruker Christian. Fjerner du kjølepasta med slipemaskin?! Dog er det godt mulig den fortsatt lever. Selve elektronikken tror jeg befinner seg bittelitt lenger ned. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Får håpe^^ Hk er til rma så får ikke testet, leste litt og ser greit ut da gpu chippen tåler slikt Nei Andrull, det vet jeg ikke helt, mulig da har vært sånn hele tiden da fra en annen vinkel så ser man det ikke i det hele tatt^^ Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Christian : Kanskje med din neste CPU så delidder du den ikke... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Yesyes, men har fungert før så krysser fingrene Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bruker du vinkelkutter for å slipe vekk pasta? Bruker dassrull jeg , tørr. fungerer fjell. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Bruker det samme men får se, om den er død så blir det enten en i5 eller spare til mai for å kjøpe 5820K Merkene er ikke dype, så heg tror det går bra, men er så lucky ^^ Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Du får kjøpe tynn loddepinne og lodde av og erstatte de transistorene som er skadet. Er vel bare 20-30 millioner pr ripe. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Får spørre Intel om de har reserve-transistorer på lager, og hvor mye de skal ha for et par millioner transistorer. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Får se, mulig jeg bare hadde solgt 980 kortet og kun hatt 780Ti, men nå skal jeg vente og se om den forsatt lever, noe jeg selvsagt håper på, om ikke så blir det 5820K, 8g med Crucial minnet og et rimelig Hk, men som sagt må jeg vente og se hva som skjer, får ikke overdrive^^ Dette kommer på ca 6300Kr... Blir gal, hehe^^ H100I, klarer de å holde 5820K på ca 4ghz (om ikke mer) på en grei temp tror dere+ Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Får spørre Intel om de har reserve-transistorer på lager, og hvor mye de skal ha for et par millioner transistorer. Har alltid lurt på hvordan man faktisk kjøper dem. sitter noen hos intel og skriver transistor og trykker på pil opp-knappen helt til gudene vet trilliarder. Det kan jo ikke finnes tall i verden som dekker antallet de trenger. Må jo være en milliard siffer minst, og hvordan kan noen telle slikt på lageret. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Har aldri hørt om noen som har mer uflaks/stiller i stand tull for seg selv når det kommer til PCer enn deg Christian haha. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Nei, fan heller, hehe, egentlig så gjør jeg det skikkelig også... Om den er død da griner jeg^^ bye bye 980 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ser ut til at jeg har ordnet meg en god jobb, Så har tenkt å kjøpe hos DI, lyst å prøve dem ut. CPU: 5820K, 2x4Gb DDR4 på 2133Mhz fra crucial (I første omgang til noe bedre kommer) så et HK, har sett på ASUS X99 S, men Di har ikke det. Tips? Ikke noe spesielle krav, alle har 4+ usb. og sli støtte, så eneste kravet kan være at de klokker Ok.^^ Føler jeg spammer hver tråd når jeg blir engasjert i noe^^ Hehhe Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kjøp OC Formula, så kommer du ikke til å angre. Så slipper vi masse mas også Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kjøp OC Formula, så kommer du ikke til å angre. Så slipper vi masse mas også Hehe, Tar dere imot mellomlegg på Z87 formula hk så skal æ ^^ Selv med jalla kjøler H100I, hva jeg kan forvente av Oc på en medi grei chip tror dere? Googling hjalp ikke mye Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Kjøp OC Formula, så kommer du ikke til å angre. Så slipper vi masse mas også Hehe, Tar dere imot mellomlegg på Z87 formula hk så skal æ ^^ Selv med jalla kjøler H100I, hva jeg kan forvente av Oc på en medi grei chip tror dere? Googling hjalp ikke mye Fordi det er lotteri det. Et sted mellom 4.2 og 4.5 avhengig av flaksen. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Fornøyd det jeg^^ Sitter på en 5820K atm, skal forsøke å klokke, 4.3 og 1.3V? noe annet som skal justeres? Vet ikke noe om X99 jeg, så må lese meg opp i timen på skolen Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Sett spenninga på 1.3v, se om det blir varmt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå