Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Hmmm, må prøbes, men har et stort problem nå med i7'en. Jrg skulle vaske den (få vekk kjølepasta) og oppdaget dette når jeg var ferdig, er jeg fucked?

Ser ut som om kjernen har fått riper og en ny i7 koster 2800Kr, og jeg som er i gjeld til jan^^ så rundt mai skal jeg få klart å spare meg opp :/ om da den er defekt.

post-319721-0-19895600-1417306859_thumb.jpg

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får se, mulig jeg bare hadde solgt 980 kortet og kun hatt 780Ti, men nå skal jeg vente og se om den forsatt lever, noe jeg selvsagt håper på, om ikke så blir det 5820K, 8g med Crucial minnet og et rimelig Hk, men som sagt må jeg vente og se hva som skjer, får ikke overdrive^^

Dette kommer på ca 6300Kr... Blir gal, hehe^^

H100I, klarer de å holde 5820K på ca 4ghz (om ikke mer) på en grei temp tror dere+ :D

Lenke til kommentar

Får spørre Intel om de har reserve-transistorer på lager, og hvor mye de skal ha for et par millioner transistorer. :wee:

Har alltid lurt på hvordan man faktisk kjøper dem.

sitter noen hos intel og skriver transistor og trykker på pil opp-knappen helt til gudene vet trilliarder.

Det kan jo ikke finnes tall i verden som dekker antallet de trenger.

Må jo være en milliard siffer minst, og hvordan kan noen telle slikt på lageret.

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg har ordnet meg en god jobb, Så har tenkt å kjøpe hos DI, lyst å prøve dem ut. CPU: 5820K, 2x4Gb DDR4 på 2133Mhz fra crucial (I første omgang til noe bedre kommer) så et HK, har sett på ASUS X99 S, men Di har ikke det. Tips?

Ikke noe spesielle krav, alle har 4+ usb. og sli støtte, så eneste kravet kan være at de klokker Ok.^^ :)

Føler jeg spammer hver tråd når jeg blir engasjert i noe^^ Hehhe

Lenke til kommentar

Kjøp OC Formula, så kommer du ikke til å angre. Så slipper vi masse mas også ;)

Hehe, Tar dere imot mellomlegg på Z87 formula hk så skal æ ^^

Selv med jalla kjøler H100I, hva jeg kan forvente av Oc på en medi grei chip tror dere? Googling hjalp ikke mye :p

Fordi det er lotteri det. Et sted mellom 4.2 og 4.5 avhengig av flaksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...