Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How? Har Far cry i bibloteket men har lyst å game det^!^

Har også kjøpt det på steam, men hadde lyst til å teste det i helga, så da ble det til det :D

Torrent ftw :green::innocent:

Fikk min kopi gratis da noen som hadde bestilt x antall gpuer ikke trengte alt^^

Optimalisering e ok?

Day 1 patch kommer... Med noe SLI og greier :p

Rendering & Graphics Features (PC Only)
  • Fixed rendering features not available under certain configurations
  • Fixed multi-monitor display issues
  • Fixed multiple visual artifacts; added SLI support
Lenke til kommentar

<p>

Har også kjøpt det på steam, men hadde lyst til å teste det i helga, så da ble det til det :D

Fikk min kopi gratis da noen som hadde bestilt x antall gpuer ikke trengte alt^^

Optimalisering e ok?

Day 1 patch kommer... Med noe SLI og greier :p

Rendering & Graphics Features (PC Only)

• Fixed rendering features not available under certain configurations
  • Fixed multi-monitor display issues
  • Fixed multiple visual artifacts; added SLI support
Har gledet meg lenge, får det var verdt det^^ :p
Lenke til kommentar

Optimalisering e ok?

Denne "noen", så snakker vi om din vanlige supplier? :p

Lenke til kommentar

Optimalisering e ok?

Denne "noen", så snakker vi om din vanlige supplier? :p

Haha, har fått 7 koder så er ikke bare han^!^ :p

Lenke til kommentar

En dag så vil folk kanskje forstå at det aldri kan komme ett 980 ti! ti betyr fullt opplåst, og det er ingenting som ikke er opplåst på 980 kjernen :p

Hvilken GPU vil det ryktede Titan 2 bli basert på da mener du? Maxwell 3? Men det er jo fortsatt i GM2xx serien. Ryktene sier at Titan 2 får 3072 cuda kjerner og 12GB RAM. nVidia kan da lansere et nedskallert kort med bare 6GB minne - og vent på det, kalle det for 980 Ti. Eller GTX 1080. Eller vet du noe som vi andre her ikke vet Taake89?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

En dag så vil folk kanskje forstå at det aldri kan komme ett 980 ti! ti betyr fullt opplåst, og det er ingenting som ikke er opplåst på 980 kjernen :p

Hvilken GPU vil det ryktede Titan 2 bli basert på da mener du? Maxwell 3? Men det er jo fortsatt i GM2xx serien. Ryktene sier at Titan 2 får 3072 cuda kjerner og 12GB RAM. nVidia kan da lansere et nedskallert kort med bare 6GB minne - og vent på det, kalle det for 980 Ti. Eller GTX 1080. Eller vet du noe som vi andre her ikke vet Taake89?

Blir litt rart å kalle en GPU med 40% bedre ytelse over 980 for 980 Ti når den typiske Ti-utgaven leverer omtrent 10-15% bedre ytelse.

Lenke til kommentar

Titan blir heldigvis en ny brikke (maxwell er en arkitektur og gjelder for flere forskjellige brikker).

Xxx-Ti versjoner er fortsatt bare forbedringer fra den aktuelle modellen, nærmere bestemt en versjon med færre/ingen deaktiverte kjerner. 980 har ingen deaktiverte kjerner og kan som sagt ikke få en opplåst versjon. Det beste de kunne gjort var å komme med en overklokket versjon, men det har nå produsentene ordnet ganske godt med, så det skjer nok ikke, og ville brutt med hva Nvidia typisk kaller for "Ti".

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

1080P?

"GTX 1080" mener du vel? :p

1080p står jo for 1080 vertikale piksler med progressive scan. ^^

Jeg tipper jeg kommer til å vurdere Titan II sterkt, og i verste fall gå for "GTX 1080". Liker alltid "Tock" modellen best, hvor man får det største og mest komplekse skjermkortet, og ikke effektiviseringen/krympingen. :) Har nok angret litt på at jeg ikke gikk for Titan sist i alle fall.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

1080P?

Jeg tipper jeg kommer til å vurdere Titan II sterkt, og i verste fall gå for "GTX 1080". Liker alltid "Tock" modellen best, hvor man får det største og mest komplekse skjermkortet, og ikke effektiviseringen/krympingen. :) Har nok angret litt på at jeg ikke gikk for Titan sist i alle fall.

Det beste med Titan var at det kom først og overklokka veldig bra med MSI afterburner hacken. 1330mhz lett i sli med bare 1.3v. Med 1.45V klarte mange lett over 1400mhz. Det er bra ytelse i forhold til hvor tidelig kortet kom. Lett verdt 7k som jeg betalte per stk. Siden jeg solgte dem for 5k nesten halvannet år senere er enda bedre :green:

Lenke til kommentar

1080P?

Shit, mente GTX 1080, ikke res¤ Haha

Lenke til kommentar

Mest for pengene er nok heller å kjøpe seg en pjusk konsoll. Eller ikke spille overhode. :p

FC4 bench :

FC4_CPU.jpg

Man kan nok fint klare seg med 4-kjerne til dette spillet.

Men litt kult at 8 kjerner har høyere fps med 400mhz lavere hastighet. Det vil si at når begge overklokkes max, ca 4600-4800'mhz så vil 8 kjernern stikke fra ganske mye.

Ingen kommentar på prisforskjellen ;)

Jepp, synes det var ganske fin skalering. Må gi rimelig saftig ytelse når du OC'er 5960xen. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...