Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Når min 5960x er stabil på 1.23v på 4500mhz, så er det håp. Kan jo bruke luftkjøling med den spenninga :)

BF4 test passert? :)
1.5timer sammenhengene. :)

 

RVE ny bios ;

post #535 of 535 1 hour, 10 minutes ago

Chris123NT

 

Joined: Jul 2012

Posts: 102

Rep: 5 (Unique: 5)

 

New Bios, I'll just directly quote Shamino:

 

This BIOS 0002 should fix the 125 strap with > 2400 dram ratio bug

https://www.mediafire.com/?z63ee3b1ef2bnjc

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

This BIOS 0002 should fix the 125 strap with > 2400 dram ratio bug

https://www.mediafire.com/?z63ee3b1ef2bnjc

 

Hmm, hvor kommer disse versjonene fra?

 

På ASUS support side finner jeg V0503 og V0603.

Du la ut link til V0702 her om dagen og nå V0002a.

 

Jeg er ikke helt inne i alt dette, så kan du forklare hvor disse ikke-offisielle(?) versjonene kommer fra og om de er "trygge".

Lenke til kommentar

 

 

This BIOS 0002 should fix the 125 strap with > 2400 dram ratio bughttps://www.mediafire.com/?z63ee3b1ef2bnjc

 

Hmm, hvor kommer disse versjonene fra?

 

På ASUS support side finner jeg V0503 og V0603.

Du la ut link til V0702 her om dagen og nå V0002a.

 

Jeg er ikke helt inne i alt dette, så kan du forklare hvor disse ikke-offisielle(?) versjonene kommer fra og om de er "trygge".

Kommer fra Shamino som er med å lager biosene ;)

Ja han er legende innen overklokking som nå jobber hos Asus :) Jobbet vel hos Evga før.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

This BIOS 0002 should fix the 125 strap with > 2400 dram ratio bughttps://www.mediafire.com/?z63ee3b1ef2bnjc

 

Hmm, hvor kommer disse versjonene fra?

 

På ASUS support side finner jeg V0503 og V0603.

Du la ut link til V0702 her om dagen og nå V0002a.

 

Jeg er ikke helt inne i alt dette, så kan du forklare hvor disse ikke-offisielle(?) versjonene kommer fra og om de er "trygge".

Kommer fra Shamino som er med å lager biosene ;)

Ja han er legende innen overklokking som nå jobber hos Asus :)Jobbet vel hos Evga før.

 

Join the dark side they said, It would be fun they said :ninja:

 

EDIT: Ingen mening, Kun kjeder meg (^!^)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Angående drivere til X99 plattformen. Jeg så at driverene på Asus sin X99-Deluxe side er faktisk nyere enn de man finner på Intel sida (pleier å være motsatt). Ser at Station Drivers sida har enda nyere drivere, men jeg er usikker om X99 er støttet eller ikke siden infoen der mangler litt.

 

F.eks på Asus sida ligger 'Intel® Chipset Software Installation Utility' ute i verson V10.0.17, mens hos Station Drivers er den ute i verson V10.0.22. Siden X99 er ganske nytt så vil man jo ha nyeste drivere. Noen råd dere?

Lenke til kommentar

Angående drivere til X99 plattformen. Jeg så at driverene på Asus sin X99-Deluxe side er faktisk nyere enn de man finner på Intel sida (pleier å være motsatt). Ser at Station Drivers sida har enda nyere drivere, men jeg er usikker om X99 er støttet eller ikke siden infoen der mangler litt.

 

F.eks på Asus sida ligger 'Intel® Chipset Software Installation Utility' ute i verson V10.0.17, mens hos Station Drivers er den ute i verson V10.0.22. Siden X99 er ganske nytt så vil man jo ha nyeste drivere. Noen råd dere?

jeg installerer alltid nyeste chipset fra station :)
Lenke til kommentar

 

Angående drivere til X99 plattformen. Jeg så at driverene på Asus sin X99-Deluxe side er faktisk nyere enn de man finner på Intel sida (pleier å være motsatt). Ser at Station Drivers sida har enda nyere drivere, men jeg er usikker om X99 er støttet eller ikke siden infoen der mangler litt.

 

F.eks på Asus sida ligger 'Intel® Chipset Software Installation Utility' ute i verson V10.0.17, mens hos Station Drivers er den ute i verson V10.0.22. Siden X99 er ganske nytt så vil man jo ha nyeste drivere. Noen råd dere?

jeg installerer alltid nyeste chipset fra station :)

 

OK takk. Lasta dem ned nå. Bare å vente på at tinga kommer nå da :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...