Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at det gjør det, aldri skjedd med meg før.. Får vel tune det manuelt mtp hvordan power-planen skal fungrer.

Ohhh so hardcore! :O

Neida xD

Yep, ikke kødd med meg..  :cool:

:rofl:

EDIT: For OT så var det bare å endre i PP så funka det fint etterpå. Folder/stresstester uten problemer. :)

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Hva mener du med etter en stund?

På 1.024 så krasjet den etter 7 timer for meg m/ 5960x på 4000nhz. Så kjør ca 12 timer om du driver med kritisk arbeid. :)

Den krasjet etter ca 90 min. Kan la den kjører lengere en dag på den volten jeg nå bruker. Spilte en del timer igår også uten problemer. :)

Lenke til kommentar

Som du fikk fra the Piratebay eller?

Anyways, 6950X 1500USD. Om det stemmer så vil den vel koste 15-16K-ish?

http://www.overclock3d.net/articles/cpu_mainboard/intel_s_broadwell-e_6950x_10-core_may_cost_1500/1

Tenk nærmere 16-17K  :hm:

Vil ikke regne med at den norske krona blir sterkere i år.

En gammel kjenning her på forumet kjøpte Q6600 ES for 15000kr i sin tid (edit: lurer på om det var Kentsfield E6700 2,67GHz Quad (ES). Dette var da vel et halvt år før den kom ut på markedet. Da var 4core slik:  :eek:

Dette var tidelig i 2006.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Nytter ikke tenke slik. Hvis du ikke takler å grine når det går i søpla, ikke kjøp det. Folk kjøper jo biler til flerfoldige hundretusen - de går på dynga til slutt de også.

Derfor er det best å kjøpe hardware med èn gang det kommer ut på markedet, slik at ikkje alle pengene går til pengesluket biler  :green:

Har 2 biler her hjemme, og det er ALT for mye penger ut av vinduet. Det kjedelige er at  vi trenger dritten. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...